Nu boeken of last-minute?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shanel

Nu boeken of last-minute?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-07 14:43

Zoals de titel al zegt wat doen jullie; nu boeken of een last-minute afwachten?
Ik ben meer van het van-te-voren plannen, maar vriendlief wil als het even kan liefst een dag van te voren boeken volgens mij.
Wij willen in ieder geval richting de zon.
Het scheelt misschien wel iets in de kosten maar ik ben bang dat je met een last-minute de wat 'mindere' hotels/appartementen krijgt.

Wat doen/vinden jullie?

Thirsa_

Re: Nu boeken of last-minute?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 16:18

Ik wil altijd wel graag ver van tevoren boeken.
Probleem bij mij is alleen dat ik eeuwig twijfel waar ik naar toe wil Nors opkijken

Chely

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 21:35

wij waren aan het twijfelen, na wat zoekwerk en serieus orienteren blijkt dat nu boeken zo duur is dat we wachten. we hopen dat we een mooie lastminute kunnen vinden en anders wordt het een vakantie in nederland. De lastminute acties zijn meestal van dezelfde kwaliteit als de gewone boekingen.

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 19:26

ik ben ook iemand die graag van te voren weet wat ze gaat doen, zodat ik hier helemaal op kan voorbereiden. Afgelopen zomer hebben we dit voor het eerst niet gedaan en hebben we twee weken van tevoren geboekt. Dit scheelde echt heel veel, zeker 700 euro. We zijn heerlijk 2 weken naar Egypte geweest. En we hadden toch nog genoeg tijd om ons voor te bereiden. Dus ik ben om!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 19:29

Als je zeker wilt weten dat je bij een bepaald hotel kunt overnachten zou ik nu boeken, anders lastminute, kan soms wel tot 50 % schelen in de prijs en het is wel spannend, om niet echt precies te weten waar je heen gaat van te voren

Shanel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-07 14:52

Vriendlief heeft me al bijna overgehaald. De vakantiebestemming staat (nog) niet vast, dus het is niet zo dat we een bepaald hotel/plaats willen. Al moet ik zeggen dat Kreta mij toch wel geweldig lijkt Haha!

Flippertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 15:03

Vriendje en ik wachten dit jaar op een leuke last-minute. Vanwege zijn hertentamens en mijn werk weten we pas kort vantevoren wanneer we samen een week vrij zijn. We willen naar de zon, dus zien wel waar we terecht komen.