Suriname en Trinidad & Tobago

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TessaB

Suriname en Trinidad & Tobago

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-07 12:06

Mijn zusje woont voor een half jaar in Suriname (Paramaribo en Nickerie). Van 23 januari tot 13 februari ga ik haar opzoeken. Natuurlijk wil ik zoveel mogelijk moois bekijken, dus als iemand tips heeft hoor ik die graag!

Samen gaan we ook nog een week naar Trinidad & Tobago. We vliegen op Port of Spain, en de vriendin waarmee mijn zusje in Suriname zit wil heel graag duiken bij Tobago. Heeft iemand hier ervaringen mee en tips? Met name Low Budget tips zijn zeer welkom! Ook tips wat betreft verblijf/overnachting horen we graag.

Verder ben ik gewoon erg benieuwd naar de ervaringen van andere bokkers met deze twee landen!

Megan_

Re: Suriname en Trinidad & Tobago

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 18:19

Tobago, daar hangt denk ik een flink prijskaartje aan Knipoog

TessaB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-07 14:07

Megantjuh: geen idee... Daarom hoop ik dat er mensen zijn die er ooit zijn geweest en mij meer kunnen vertellen! Eigenlijk hoop ik dat het niet té duur is... Bij couchsurfing.com zijn ook enkele mensen aangesloten die er wonen, dat scheelt ook alweer iets!

snoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 16:55

in de cosmopolitan van deze maand staat een heel stuk over Trinidad en Tobago, misschien heb je daar iets aan?

TessaB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-07 18:42

@ snoetie: heel erg bedankt! Het artikel heb ik bij een vriendin even gelezen, veelbelovend!!! Ik krijg er steeds meer zin in...

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 22:52

Mijn vader gaat volgende week naar Suriname, voor drie weken. We hebben familie in Paramaribo wonen. Ik hoop dat hij het naar zijn zin heeft.
Wat doet jouw zus daar?
In ieder geval veel plezier, als je dit nog leest tenminste. Ik zie dat je morgen al gaat.

TessaB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-07 15:47

Wat leuk dat je vader volgende week ook gaat! Ik ben nog niet vertrokken hoor, ik vertrek over ruim een week! Dinsdagmorgen om precies te zijn. De eerste trip staat direct gepland op de dag na mijn aankomst, naar Blanche Marie vallen! Dat moet de 'meest indrukwekkende' waterval van Suriname zijn. Ik ben benieuwd!

Mijn zusje loopt stage (van de opleiding HBO-V) bij de stichting Sahara, ze geeft gezondheidsvoorlichting (HIV/AIDS) in Nickerie.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 18:06

Ja, ik zie het, ik had niet goed gelezen. Mijn vader vertrekt dus een week eerder. En wat de plannen allemaal zijn, ligt volgens mij nog niet vast. Ze blijven logeren bij mijn neef, dus dat zal eerst wel bijpraten worden denk ik. Ik vind het erg leuk dat hij nog gaat, hij is namelijk niet zo reislustig. Maar het lijkt me een erg mooi land.
Nogmaals veel plezier en laat even weten hoe je het gehad hebt.

TessaB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-07 11:05

Ik zal zeker laten weten hoe ik het heb gehad! De bedoeling is ook om veel Cheese! te maken, ik heb al een 1 GB kaartje erbij gekocht, en voor het duiken op Tobago twee onderwater cameraatjes aangeschaft. De voorbereidingen zijn zo leuk! Hyper!

Knap dat je vader ondanks dat hij niet zo reislustig is naar Suriname gaat zeg! Waar familiebezoek wel niet goed voor is Knipoog Lachen Kon je niet mee? Knipoog

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 15:45

Nou, ik zou best een keer willen hoor. Lijkt me prachtig.
Zelfs mijn moeder is thuisgebleven. Mij pa zit inmiddels in het vliegtuig, best lang 10 uur vliegen.

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 12:03

Hey Tessa,
Inmiddels ben je er al een aantal dagen !!
Ben erg benieuwd naar je reisverslag en vooral naar de Cheese! Cheese! Cheese! !!

Heel veel plezier daar!
Groetjes!