Mensen ervaring met Athene?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Mensen ervaring met Athene?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-07 14:46

Ik wil van de zomer samen met iris_panta op vakantie en nu leek Athene ons erg mooi qua cultuur enz. Maar we hebben geen idee wat er nog meer te beleven valt. Hoe is het uitgaansleven, de prijzen enz?

Achterom

Re: Mensen ervaring met Athene?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 16:00

Niet in de zomer gaan! Echt veel te warm in de zomer...

_Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 15:50

Dit topic hou ik even in de gaten, in de meivakantie willen m'n vriend en ik graag naar Athene.

Flippertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 18:48

Ik ben 2 jaar geleden in de meivakantie naar Athene geweest, was erg gaaf, maar toen al rond de 25 graden. Ik zou het zomers dus niet doen.
We zijn niet veel uitgeweest (was met school), maar volgens mij is dat in Athene best goed te doen. De cultuur is echt heel gaaf, er is zo veel te zien!

Suor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 15:42

Ik ga al jarenlang in de zomer naar Griekenland. Ik vind Athene echt een superleuke stad, maar ik zou er inderdaad niet in de zomer heen gaan. Zelf ben ik er nu 2x geweest, een keer in de zomer en een keer in mei, maar geloof me met 40 graden de Akropolis beklimmen is niét leuk! Haha ik heb toen boven uiteindelijk alleen onder een boom zitten bijkomen. Verder is er nog een berg in het midden van de stad (eventueel kan ik de naam wel even navragen) dat is echt een aanrader, een prachtig uitzicht over de stad heb je dan (helaas was het bij mij bewolkt) !! Maar om die in de zomer te gaan beklimmen is ook niet te doen aangezien ik in mei al half dood neerviel Knipoog Uhm verder is winkelen op de Plaka erg leuk en ook het park vond ik zelf erg leuk om te picknicken o.i.d. Ik was met mn moeder dus van uitgaan weet ik verder niets Bloos Wel kan ik je aanraden om wat restaurants en terrassen betreft ook een beetje te kijken naar de mensen die er zitten, waar veel toeristen zitten betaal je ook gelijk veel mee (haha wij zoeken zelf altijd naar terrasjes met vooral veel oude Griekse opa'tjes erop). Naja al met al is het gewoon een superstad Haha!