Tips voor Parijs?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

1234

Tips voor Parijs?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-06 13:09

Eej!
Ik ga met mn familie 3 dagen naar parijs ! Haha! ( tussen kerst en oud-en-nieuw in )
En zijn benieuwd of jullie nog aanraders hebben om te bezoeken in parijs.
Dan kunnen we een soort van lijstje maken met bezienswaardigheden Lachen

Dus als je nog tips hebt... Graag!

Ahtnamas

Re: Tips voor Parijs?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 13:21

Ik vond het Louvre echt geweldig! Daarnaast moet je andere 'toeristische' locaties ook bezoeken zoals natuurlijk de Eiffeltoren, sacre couer (niet goed geschreven haha), de notre dame en centre pompidou (ga daarna links het straatje in daar zit een tentje die heerlijke crepes verkoopt Knipoog met banaan en nutella!

Daarnaast hadden wij het cafétje bezocht waar Amelie is opgenomen, een boottourtje gemaakt en zijn we even richting de moulin rouge gelopen.

Daarnaast schijnt er nu een da vinci tour te zijn. Ik weet niet of je die film of het boek leuk vond, anders zou je dat ook kunnnen doen Knipoog

1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-06 14:01

heel erg bedankt Haha!

we zullen kijken of we een aantal dingen daarvan kunnen bezoeken Haha!

Mn broertje vindt Leonardo da vinci heel leuk en interessant Tong uitsteken Lachen En me moeder is helemaal onder de indruk van dat boek Vork
Dus dat gaan we zeker doen Tong uitsteken

Nog meer mensen met tips?

cellavie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 20:14

Ik vond de begraafplaats Pere Lachaise helemaal geweldig. Zo vreselijk indrukwekkend en mooi. Je kan hier o.a. het graf van Jim Morrison, Edith Piaff en Chopin bezoeken.
Het ligt in het oostelijk deel van de stad en is super te bereiken met de metro!
Veel plezier in Parijs!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-06 22:16

okeej Haha!
nog meer?

Lieke__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 22:20

De Champs Elisee (verkeerd geschreven)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-06 13:05

nog meer?

1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-06 20:12

niemand meeR tips/aanraders?

margareth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 20:23

Jaaa, ik heb heeel veel tips: uit eten: bij Léon de Bruxelles of Bistro Romain (neem het menu tout compris, carpacio à la volonté etc.) Een rondvaart op de Seine, een wandeling met een gids, shoppen in Forum des Halles (Saphora, Fnac, Zara), 'kleinere' musea zoals Musée Rodin, Musée Carnevalet, Petit Palais (laatste 2 zijn zelfds gratis) pb me maar voor meer tips, ik kom vaak in Parijs.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-06 20:34

jaah hier kan k wat mee Haha!

we zullen er zeker naar gaan kijken Tong uitsteken Haha!
Ben benieuwd wat het wordt Tong uitsteken Ben namelijk voor het laatst in parijs geweest toen ik 5 was Nagelbijten / Gniffelen whahah ( bijna 10 jaar geleden) Tong uitsteken

Quatrohorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 20:14

Als er mannen bij zijn die nog iets voor hun garderobe aan willen schaffen moeten ze naar Charvet aan Place de vemdome gaan Knipoog

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 13:01

Ik zou zeker niet naar die Bistro Romain gaan. Niemand van ons vond dat toen lekker.
Verder zijn de meeste tips al gegeven. Achter de sacre coeur heb je *kan niet op de naam komen* een (avond)marktje enzo, enorm gezellig met allemaal kleine cafétjes, winkeltjes en restaurantjes.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-06 13:06

Ja ik ben vrijdagavond thuis gekomen van parijs Haha! ik vond het echt super Haha!
We zijn naar de eiffeltoren geweest, de Sacre Coeur, Notre Dame, Het louvre, ehhh Mont Pernasse (waanzinnig uitzicht Haha!) en naar het paleis waar Napoleon ligt begraven ( kan niet op de naam komen) en de Champs Elysee en nog een aantal winkel centra Tong uitsteken

De Eiffeltoren was prachtig verlicht toen we er 's avonds heen gingen Haha!

Iig hebben we ergg veel gelopen en met de metro geweest Tong uitsteken dat is daar erg handig Ja

1 keer gingen we bij een grill restaurant eten, en dat eten was daar echt smerig Nagelbijten / Gniffelen ik had zown tournedeau ofzow genomen, en die was nog knalrood en heel taai Nagelbijten / Gniffelen Dat was daar echt niet te eten Tong uitsteken

hier een foto van de Eiffeltoren (was erg bewogen omdat het zo donker was Tong uitsteken) :

Afbeelding