Lloret de Mar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny_CT

Lloret de Mar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-06 16:06

Wie gaan er van de zomer naar Lloret,
Ik ga samen met Margon van bokt, en xredfordx en nog iemand de 14e of 7 augustus naar Lloret, Het wordt waarschijnlijk de 14e...

Ik ben er 2 jaar terug ook geweest, wie nog meer?

Groetjes

Sannert

Re: Lloret de Mar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 16:10

Ik ga waarschijnlijk met een vriendin, of we gaan ergens anders heen, zijn we nog niet helemaal uit. Lachen
Ik ben er zelf nog nooit geweest.

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 16:46

ik was afgelopen zomer in lloret,
1 bonk jongeren, alleen maar feest, en nadat we terugkwamen uit lloret heb ik eerst een week me moeten ziek melden op me werk, voordat ik weer was bijgekomen.
het was echt 24 u/pd feest, gekkenhuis van hier tot tokio, strand was wel dichtbij ja, winkeltjes ook naja als je er allemaal van houd, raad ik je ook Lloret aan

Wij hadden gebeokt bij beachmasters, was helemaal top geregeld en de kroegentocht was echt waanzinnig leuk
wij betaalde 380 eu, voor 1 week lloret, in appartement jorsant, incl vliegreis en transfer.
barcelona trip is leuk, maar ik raad de beachparty's af.
en o ja , je kom echt gewoon bekende tegen echt ziek eigenlijk. Ik woon echt in een iniminiedorp, en ik ben in die week Lloret gewoon 6 mensen uit warmenhuizen tegen gekomen. echt niet te geloven!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-06 17:36

bonney4evver schreef:
1 bonk jongeren, alleen maar feest, en nadat we terugkwamen uit lloret heb ik eerst een week me moeten ziek melden op me werk, voordat ik weer was bijgekomen.
het was echt 24 u/pd feest, gekkenhuis van hier tot tokio, strand was wel dichtbij ja, winkeltjes ook naja als je er allemaal van houd, raad ik je ook Lloret aan

Wij hadden gebeokt bij beachmasters, was helemaal top geregeld en de kroegentocht was echt waanzinnig leuk
wij betaalde 380 eu, voor 1 week lloret, in appartement jorsant, incl vliegreis en transfer.
barcelona trip is leuk, maar ik raad de beachparty's af.
en o ja , je kom echt gewoon bekende tegen echt ziek eigenlijk. Ik woon echt in een iniminiedorp, en ik ben in die week Lloret gewoon 6 mensen uit warmenhuizen tegen gekomen. echt niet te geloven!

Wanneer in welke periode ben jij gegaan... Beachparty is idd niet zo heel veel.. ben ik 2 jaar geleden ook mee mee geweest, te veel geld voro weinig

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 23:48

ik was wel in de duurste periode, ehm 1 tot 8 augustus. was de duurste tijd, maar ik wou toen per see omdat mijn vriend ook die week weg was, kon m niet langer missen haha Tong uitsteken

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-06 09:55

Dat vind ik niet duur in die week. Was het een last minute of niet

Inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 10:00

mijn broer is er afgelopen zomer geweest, hij vond het superleuk dus ik ga dit jaar ook denk ik Haha!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-06 10:02

ik ben er ook al eens geweest, wasook echt een top vakatnie, wil alleen graag ervaringen van mensen in appartementen.. Wie heeft er ervaring met appartement rossanna?

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 13:04

die zit volgens mij aan het strand.. en daaronder een pizzaria, vlak bij de mac enzo Haha!

nee het was geen last minut hoor!!!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-06 14:05

da's nie heel duur dan in die periode, was dat vorig jaar?

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 14:08

Jippie Haha!
Wij willen misschien naar appartementen Rossana. Iemand daar al eens geweest?

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 17:55

Wij zijn er deze vakantie geweest, een en al jongeren, en idd veel feesten, En ook erg mooie rotsen!! waar je super kunt wandelen, en waar het heerlijk ruikt! ( je moet zeker eens naar Waterworld Lloret ofzo gaan, kei veel glijbanen, zwembaden, maar dan moet het wel mooi weer zijn Lachen )

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 13:08

haha idd, wij gingen de laatste dag naar waterworl en het was NOODWEER, omweer, bliksem, keiharde regen vreselijk was dat

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 16:49

Dat is dan niet zo fijn.. In welk hotel/appartement zaten jullie dan?

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 16:53

Wij zaten in Malgrat de mar en zijn 1 avondje wezen stappen in Lloret. Geweldig Haha!
Wij zijn ook met de beachparty meegeweest, was geloof ik 45 euro. Stelde niet heel veel voor!

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 17:37

judith789 schreef:
Dat is dan niet zo fijn.. In welk hotel/appartement zaten jullie dan?

hotel jorsant
daar leeft het echt 24/7
we kwamen snachts aan met het vliegtuig dus we kwamen ook snachts in het appartement. Binnen een uur zat de hele kamer vol met jongens om te kijken wie we waren. er word snachts een hele boel herrie gemaakt maar daar was als 'beveiliging' een hele grote neger! Haha! hahaha en die maakte je dan echt bang, en dan werd je wel stiller en ooo ik heb wel 10000 verhalen over dat ene weekje lloret Haha!
er staan wat fotos in me profiel en je kan ook altijd even kijken op www.topgirls.mijnalbum.nl voor alle lloret fotos Knipoog

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 21:35

Ik ben dit jaar ook naar Lloret geweest , we gingen met het vliegtuig (Transavia) en we hadden een villa gehuurd via TopicTravel . Hier heb ik met 4 jongens gezeten , we hadden scooters gehuurd en bij elkaar heeft onze vakantie E 3500,- gekost .Die huizen zijn trouwens wel echt aan te raden!Ontzettend mooi en leuk!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 00:35

Ik vond Lloret in 1 woord verschrikkelijk!!

Ik ging met Beachmasters 10 dagen naar Lloret met 3 vriendinnen. We hadden geboekt in hotel Flamingo/Frigola, aan de hoofdstraat, en tegenover de Colossos. De eerste dag was al een ramp; we kwamen om 7 uur al aan in Lloret, en moesten tot 13.00 uur wachten tot we in konden checken! We zaten in een kamer op de eerste verdieping met ons balkon aan de hoofdstraat. Ik heb nog nooit zo'n paasei meegemaakt!! Het eten was vies, en personeel bot, en tot overmaat van ramp had ik na 1 middag zonnen onder een parasol een zonnesteek opgelopen! Verward Lag ik daar in 't hotelletje, 24/7 lawaai, geen koelkast op de kamer, enz enz! Het uitgaan vond ik ook enorm tegenvallen, ik vind de sfeer die er hangt een beetje gemaakt... Wat ik wel leuk vond was het oude centrum met de kleine winkeltjes enzo, lekker rondneuzen.

Nee, mij zien ze nooit meer terug in Lloret, en ook niet in Spanje. Heb 't er even mee gehad!

Heb nu met mn vriend 2 weken Marmaris geboekt. Ook een touristische plek, maar dusdanig een andere cultuur dat ik me daar denk ik een stuk beter vermaak. Hebben het hotel zorgvuldig uitgezocht (op rustige omgeving e.d) en ook al een snorkel-excursie gereserveerd Ja Hoop dat dit leuker wordt dan die mislukte vakantie in Lloret!

Keetensnoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 00:41

Mijn vriendin is daar elk jaar haar broer woond daar en werkt daar. Zij trekt dan iets meer dan 1 week in haar broers huis samen met haar ouders

Keetensnoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 00:46

judith789 schreef:
Wij zijn er deze vakantie geweest, een en al jongeren, en idd veel feesten, En ook erg mooie rotsen!! waar je super kunt wandelen, en waar het heerlijk ruikt! ( je moet zeker eens naar Waterworld Lloret ofzo gaan, kei veel glijbanen, zwembaden, maar dan moet het wel mooi weer zijn Lachen )

idd ben daar ook 1 keertje geweest:p

Poney

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 22:26

Ik ben zomer 2005 in Lloret geweest!! Super cool!! Appartementen Bolero Park is zeker aan te raden!! Mooi hotel, geen zeikerig personeel, barretje erbij (met zeeer lekkere cocktails!! Tong uitsteken ), zwembad erbij! Wel fftjes lopen naar het strand en discotheken, maar niet zon probleem!

Hangt ook een goeie sfeer daar vind ik....ik heb daar zeer op mijn gemak daar alleen snachts op straat gelopen! Ben vorig jaar in Rimini geweest maar daar dus echt niet he!!

dus Lloret zeker aan te raden!!

snoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 17:28

ben vorig jaar ook in lloret geweest, het was echt super Haha!

wij zaten in hotel astoria park, maar dat is niet echt aan te raden.. het eten is daar echt niet zo lekker..

bonney4evver schreef:

dit heb ik ook gehad, alleen heeft een vriendin van mij een zonnesteek opgelopen en heb ik salmonella opgelopen daar, gelukkig de laatste dag, maar toen ik thuis kwam ben ik echt 3 weken strontziek geweest..

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 20:23

Ik ben 2 jaar geleden naar Blanes geweest en dus ook een keer uitgeweest in Lloret. Pfff ik vond het echt verschrikkelijk. Ik hou echt wel van uitgaan maar Lloret vond ik net iets te.
Je werd nog net niet aan je kleren door proppers de tent ingetrokken en het was zo ontzettend anoniem en massaal.. Politie die buiten staat enzo 's nachts. Niet echt bevoordelijk voor de sfeer.

Nee geef mij Blanes maar. Ook hardstikke leuk uitgaan en voldoende te beleven maar net iets minder massaal en veel gemoedelijker. Daar kan je tenminste wel gewoon door de straat lopen in plaats van voetje voor voetje schuifelen om toch nog vooruit te komen. Daarnaast zijn er in Blanes ook veel meer nederlaners ipv duitsers enzo die in Lloret wel zijn.

Maar goed ieder zijn keuze he Lachen

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 17:49

Ik ben er ook 2 jaar geleden geweest, ik zat in Helios, 10 dagen lang! Heerlijke tijd gehad! Damn tijd van mijn leven zou je haast zeggen! Haha!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-07 16:09

Ik vond het hotel astoria park wel goed, het eten idd een stuk minder