Gezocht: jouw hulp voor Malawi!!

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
leyo
Berichten: 59
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Rottum (Gn)

Gezocht: jouw hulp voor Malawi!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-06 21:10

Van half maart t/m half juni 2007 ga ik voor mijn afstudeerstage naar Malawi, om daar ontwikkelingswerk te gaan doen. De stichting Ex-change maakt dit voor studenten met verschillende opleidingen mogelijk. Meer informatie zie: www.ex-change.nl.

Zelf ben ik studente Dier- en Veehouderij en mag ik in Malawi een landbouw project uitvoeren samen met tweemedestudenten. Malawi is één van de allerarmste landen op deze aardbol. Onze hulp is daarom echt nodig! Het landbouwproject bestaat uit het inventariseren van de landbouw in Malawi en moet er uiteindelijk voor zorgen, dat de lokale bevolking zelfstandig in haar eigen behoeften kan voorzien (goede veeverzorging, goede voorlichting op gebied van fokkerij en voeding enz. enz.). De bedoeling is dat een volgend studentteam ons met een volgend project opvolgt.

Om aan dit landbouwproject mee te kunnen doen, voor te bereiden en uit te kunnen voeren worden zo veel mogelijk sponsors gezocht. De stichting Ex-change verdubbeld vervolgens dit bedrag.

Door middel van dit berichtje zou ik willen vragen: als je een kleine financiele bijdrage over kunt maken heeeeeeel graag! Alle beetjes zijn welkom!
Het geld komt niet terecht bij mij of Afrikaanse overheden, maar gaat direct naar het landbouwproject

Als je dit project wil steunen kan dit door een bijdrage te doneren op:

42.80.34.357 t.n.v. Stichting Ex-change bij ABN-AMRO bank te 's Gravenhage, onder vermelding van 'T72LBMA Leonie Oppelaar'.

Alvast heel hartelijk dank voor je bijdrage!

Leonie

Tieneke

Berichten: 21721
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: Gezocht: jouw hulp voor Malawi!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 21:57

Moderatoropmerking:
Op heel Bokt zijn geldinzameltopics niet toegestaan. Ook hier een slotje.