jordanië en Egypte rondreis gezocht

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
katjaaaa
Berichten: 526
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: alkmaar

jordanië en Egypte rondreis gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-06 13:28

Hallo allemaal,

wie weet een (rond) reis dat je begint in Jordanie en eindigt in Egypte?bij welke reisorganisatie moet je zijn?

ik ben dus dit jaar naar Egypte geweest via Neckermann...een minirondreis van 8 dagen...was met een cruiseboot...en ik moet julllie zeggen dat het echt geweldig was! en goed georganiseerd. Haha!
Na de 8 dagen kon je je reis verlengen...dat had ik ook gedaan en we werden netjes naar onze hotel in Hurghada gebracht...grand horizon hotel. Mooie hotel, eigen koraalrif, lekker gegeten, vriendelijk personeel....je had ook een miniwinkelcentrum bij dat hotel...was ernaaast...maar kijk uit!! bij die internetcafe!! ik wou een uur interneteen...dus ik in mn beste engels.... Haha! dus zodoene kon ik internetten.....toen keek ik voorzichtig om me heen....naast me ging die eigenaar zeg maar internetten.....hij zat naast me in een hoekje dus ik kon lezen wat hy schreef......zat hy gewoon NEDERLANDS te msnen. Haha! dus kijk uit met wat je zegt in het nederlands......want ze verstaan t...verder was alles mooi en vriendelijk hoor en wel normaal.ze hebben ook een grote schaakspel in de tuin staan. eigen zwembad en strand.
www.azurhotels.com.eg/grand/

ik wil heel graag weer naar dit land Haha!

met vriendelijke groeten katja

Apple

Berichten: 76249
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: jordanië en Egypte rondreis gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 19:36

Jordanie wordt vaak apart aangeboden en anders in combinatie met Syrie en Libanon.

Je kunt via KoningAap of Djoser eens gaan kijken wat er mogelijk is. Een groepsreis wordt het dan waarschijnlijk niet, maar wellicht wel individueel Jordanie en dan aanhaken bij een groep in Egypte.

Cowgirl

Berichten: 23770
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Re: jordanië en Egypte rondreis gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 17:51

Vraag de brochure van Shoestring eens aan...ik weet 100% zeker dat ze een combi reis hebben van deze 2 landen.

katjaaaa
Berichten: 526
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: alkmaar

Re: jordanië en Egypte rondreis gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-06 16:11

dank je wel voor jullie reakties Haha! Haha! ik heb een brouchure aangevraagd van shoestring en djoser