Wie heeft er ervaring met Ski(trainings) kamp?

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SharOn_gOldy

Berichten: 247
Geregistreerd: 18-04-05
Woonplaats: Wieringen

Wie heeft er ervaring met Ski(trainings) kamp?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-06 19:00

heej!
Ik ga in de zomer waarschijnlijk met een vriend op skikamp! Op de Hintertuxer gletscher. Het is echt meer zo'n trainingskamp zeg maar. s'Ochtends krijg je slalom training en na het middageten ga je andere sporten doen.
Heb er echt onwijs veel zin in! Maar ik heb nog wel een vraagje voor de mensen die al eens naar zo'n kamp zijn geweest.

Wat moeten we allemaal aanschaffen voor dat kamp? En dan bedoel ik bescherming en wat voor ski's enzo.
We hadden al een mail naar dat kamp gestuurd wat we ervoor moesten aanschaffen. En zij raden ons aan om bescherming (lees; Helm, een beugel voor je helm, van diie kappen voor je stokken en dan bescherming op je benen en armen enzo.), 2 paar ski's (slalom ski's en reuze slalom ski's), en dan van die skipakken die die wedstrijdskiërs altijd aanhebben. Mijn ouders vonden dit dan allemaal wel erg duur worden, want dat kamp alleen al kost €510,-. Dus wat hebben jullie hier allemaal voor aangeschaft en is dat wat hun zeiden ook allemaal echt nodig.

Ik ben bang dat ik niet heen mag als je dat allemaal ervoor moet aanschaffen,

Alvast bedankt! Groetjes Sharon

*ik weet niet of dit hier goed staat hoor!* Tong uitsteken

SharOn_gOldy

Berichten: 247
Geregistreerd: 18-04-05
Woonplaats: Wieringen

Re: Wie heeft er ervaring met Ski(trainings) kamp?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-06 19:46

Nog nooit iemand naar zo'n kamp geweest?? Tong uitsteken

JustNanno

Berichten: 2369
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Hengelo

Re: Wie heeft er ervaring met Ski(trainings) kamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 22:52

Als je de ski's misschien kan huren ben je al wat goedkoper uit. Vind het ook heel veel geld voor een weekje, als je ales verplicht aan zou moeten schaffen...

SharOn_gOldy

Berichten: 247
Geregistreerd: 18-04-05
Woonplaats: Wieringen

Re: Wie heeft er ervaring met Ski(trainings) kamp?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-06 23:26

jaa dat vonden wij ook al. Maar we dachten eigelijk dat je ski's van hun zou krijgen, omdat het kamp word gesponserd door Atomic.. maar dat is dus niet zo, Scheve mond Maar aan ski's huren hadden wij ook al gedacht. Maar ik krijg voor me verjaardag sowieso toch al nieuwe ski's, en dan krijg ik waarschijnlijk slalom ski's of reuze slalom ski's. en dan doe ik het wel gewoon met een paar ski's. Is vast ook niet erg. Lachen