Change of plans? Tunesie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tyron

Berichten: 1057
Geregistreerd: 20-12-05
Woonplaats: Noord Brabant

Re: Change of plans? Tunesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 13:23

nee inderdaad, de eerste keer dat ik daar moest rijden ben ik met mijn man en zijn zus naar Tunis geweest. Zijn zus moest naar het Italiaanse consulaat.
Ik reed daar op dezelfde manier als dat ik in Nederland reed en was na een half uur rondrijden in Tunis helemaal doorgedraaid.
Ik ben toen uitgestapt en tegen mezelf gezegd, of ze zoeken maar uit hoe ze thuis komen of ik ga net zo rijden als die tunesiers. Dat laatste heb ik gedaan, lichten knipperen, afsnijden, toeteren.....! En ik vond het nog leuk ook!! Nu vind ik het allemaal niet erg meer.
Laulau: wat leuk!! volgens mij heb je het naar je zin gehad!!

En de mensen die zeuren dat de mannen zo opdringereig zijn moeten zich maar denken dat deze mensen helemaal niks hebben en zeker driekwart gewoon straatarm zijn. Wat zou jij doen als er, in hun ogen, rijken buitenlanders komen!! Je moet ze gwoon proberen te negeren en dan valt alles wel mee. En in de Medina zijn ook winkels waar je gewoon zo rond kan kijken zonder dat er mensen op je af komen! En dit is natuurlijk niet alleen in Tunesie. In al dit soort landen...Turkije, Egypte, Marokko...noem maar op.

laulau85

Berichten: 4438
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: in het zonnige zuiden van NL

Re: Change of plans? Tunesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 15:16

En wat ik ook altijd vind bij die winkeltjes. Er staat 100 'dezelfde' winkeltjes naast elkaar. Die mensen moeten ook iets doen om op te vallen om te verdienen.
Ik vind het daarom alleen maar goed dat ze hun best doen. En in Tunesiƫ raken ze je tenminste niet aan. In Egypte enzo pakken ze gewoon je arm vast en dat soort dingen. Dat is in Tunesie echt niet