Het winkeltje ligt in de Souk el Kaid (soms Caid haha) en heet Arabesque. De andere heet La Grotte en ligt aan de Souk Erebaa. Deze straat is de verlengde van de vorige. In Arabesque hadden ze al die sieraden.
Als je er heen wil is het heel makkelijk. Als je voor de ingang van de grote moskee staat met je rug er naartoe ga je links langs de moskee en voorbij de moskee ga je links. Mochtie er nog zijn dan staat daar een kraampje met heeeeeerlijke noga....
Daarna zie je aan het eind een smal winkelstraatje. Dat is de als ik het goed heb de Rue de Paris. Bij een kruising ga je dan rechtsaf die andere straat in de Souk el Kaid in. In de Rue de Paris zitten ook al een heleboel winkeltjes maar die is minder leuk...
Ook is er nog ergens als je daar loopt nog in het overdekte stuk een stukje voorbij La Grotte aan de linkerkant een heel leuk cafe'tje. Deze is op de begane grond helemaal open en achterin zit een barretje. Voorin staat een kraampje waar je blikjes kan kopen. Als je dit cafe'tje binnen gaat en je loopt met de trap naar boven kom je bij een prachtig dakterrras uit. Daar is het zo mooi. Vol met planten en een uitzicht over de hele stad. Ook lopen er schildpadjes rond die je zo kan voeren... Echt super leuk. Jammer genoeg weet ik de naam er niet van.
Ik hoop dat je het een beetje kan volgen haha...