Stage in het buitenland

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sting

Berichten: 12868
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Stage in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-06 22:20

Iemand die nog een gave stage in het buitenland weet? Maakt eigenlijk niet uit waarnaartoe, als het maar niet té vlakbij is Knipoog. Ook de activiteiten op het bedrijf maken niet zoveel uit, als het maar in de lijn van Dierverzorging zit. Paarden lijkt me erg leuk, maar liever geen NH ofzo. Maar ook andere dieren lijken me supergaaf!!

Iemand een idee?

*als dit verkeerd staat mag het wel verplaatst worden, wist niet waar ik het moest plaatsen*

majijke

Berichten: 452
Geregistreerd: 07-02-05
Woonplaats: Gouda

Re: Stage in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 20:00

* Dierenparken - Aquaria
* Dierenklinieken
* Buitenlandse dierenbescherming (R.S.P.C.A.)
* Grote manege / fokkerij
* Hondenopvang; Genoeg á la Dutchy Puppy van Bridget

Ehhm, ben je bereidt ergens hélemaal voor 200% voor te gaan, hard
te werken, flexibel te zijn? En daarvoor terug krijg je een hele mooie tijd?
Dan heb ik nog wel een adresje denk ik. (Als ik die nog kan vinden...)

Tatiane

Berichten: 3485
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Leopoldsburg

Re: Stage in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 20:11

http://www.ligon.chorzow.pl/tara/

Je kan daar misschien eens gaan kijken. Ik denk niet dat daar al ooit iets van stages is geweest, maar hulp kunnen ze daar zeker altijd gebruiken! En het ligt wel in de richting van dierenverzorging..

Ik ben er in juli een maand geweest, en ik kan je vertellen.. het is een PRACHT van een organisatie. Hun hoofddoel is uiteindelijk paarden redden van de slacht, van het slachtvervoer naar Italië, van laberatoriumproeven, van mishandeling -en verwaarlozingssituaties,.. Ze draaien daar volledig op de financiering via giften en donanties van goede mensen, en op vrijwilligers.
Ze zullen nu ongeveer 100paarden hebben, 2koeien, een schaap, een varken, 6/7 honden, +- 20 katten, een hele hoop konijnen, een hertje,.. Beesten a volenté dus!

Je kan altijd op hun site rondneuzen! De engelse versie is wel VEEL beknopter dan de poolse.. op de Poolse versie staan regelmatig "nieuwtjes".

Succes met de zoektocht allesinds!

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Re: Stage in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 22:53

Antwerpense zoo. is toch buitenland belgie

Sam_Elena

Berichten: 468
Geregistreerd: 11-04-05
Woonplaats: Sorrento

Re: Stage in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:15

ik doe momenteel een stage in het buitenland Tong uitsteken Aruba om precies te zijn, het is hier geweldig! echt hele aardige mensen, je zit een end van huis maar mensen spreken toch nederlands. Ik werk in een dierenkliniek, maar daar kan je alleen stage lopen als je opleiding gerelateerd is aan de diergeneeskunde. Ik doe zelf MBO

Mlies
Berichten: 14164
Geregistreerd: 23-07-03

Re: Stage in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 17:20

Vriendin van me heeft 7 weken stage gelopen in een dierentuin op Tenerife, was echt geweldig!