Gisteravond net teruggekomen van een 8-daagse reis in Turkije.

Zoals ik al in 't vorige topic had gezegd, gingen we naar Hotel Miracle Resort in Antalya.
Het was echt een prachtig hotel. Heel goede service, lekker eten mooie kamers en de mensen waren er erg gastvrij.
Er was zowel in als buiten het hotel veel te doen. Zoals een excursie door Antalya en omstreken. Rondleidingen in verschillende instanties gehad en natuurlijk als leukste, de overbekende Antalya Bazaar. Lekkere drukke winkelstraten vol kleding!

Heb daarom ook aardig wat inkopen gedaan qua kleren; o.a. drie vesten, broek, shirtje, riemen.
Ook beviel de zee ons goed. Heel erg lekkere temperatuur, 21 graden. En zelf was het 28 graden op het land. Veel aan het Lara Beach gelegen en met een opvallend bruinend kleurtje weer teruggekomen.

Voor mij was de indruk van Turkije qua eerste keer erg goed. De terugreis beviel wat minder, omdat we met windkracht 11 in de lucht zaten. Dat geschommel aan het vliegtuig vond ik toch wel een beetje eng.

Gelukkig stond ik later weer met beide benen op de grond. We waren gisternacht half 1 thuis.
Ondanks alles heb ik een hele leuke vakantie gehad!

Beetje balen dat de rest van de foto's pleite zijn, omdat m;n camera ze automatisch wistte.

Nu maak ik het einde aan dit banketstaaf; hier zijn de foto's!

[FOTO'S]:
Het uitzicht vanaf het balkon.
Het hotel zelf, gemaakt vanaf een heuvel.

Een stukje zee van een van de andere hotels.
Tijdens de excursie, watervallen bekijken. Mooie foto.
Nog een keer.
Wij. Marjolein & Iris.

Ikke wachtend vanaf Schiphol.

En ja hoor, en ook de kameel ontbrak niet.

'Wat mot je'

En ik heb er nog veel en veeeeel meer. Maar dan moet ik alles gaan uploaden, geen zin in.

Die kameel was zo komisch. Nog ook even op gereden trouwens.

--------------
Nou brand maar los!

Ik ga nu paardrijden. Reacties zijn gratis overigens.