Egypte, Sharm el Sheikh?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mayo

Egypte, Sharm el Sheikh?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-06 15:03

Ben je weleens in Egypte, Sharm el Sheikh, geweest? Zo ja, wat zijn je ervaringen?

Katja

Re: Egypte, Sharm el Sheikh?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 15:05

Ik ben er 1x geweest. Wij gingen om te duiken en dat was prima. Vond de plaats zelf wel aardig maar ik zal er niet zo snel nog eens heengaan. El Gouna beviel mij veel beter vooral omdat je daar geen last hebt van de verkopers.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-06 15:07

En qua restaurantjes, bezienswaardigheden die vanuit daar te doen zijn, cultuurr, shoppen etc? Lachen

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 15:26

Ze hebben gewoon wat van die toeristenwinkels en volgens mij kun je wel wat excursies doen. Ik ben de hele week aan het duiken geweest en daarna naar Cairo gegaan.
In El Gouna hebben we een uitstapje naar Luxor gemaakt en zijn we de woestijn in geweest dat soort dingen zal daar ook wel kunnen.

harlekijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 16:46

ik ben vorig jaar in sharm el sheikh geweest,in oktober dit jaar naar hurgada geweest,qua hotels vondt ik hurgada beter,maar voor de winkels vondt ik sharm gezelliger

OneDesire

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 16:49

Wij zijn 2 weken naar Sharm el Sheikh geweest. Leuk om te snorkelen, strand vakantie te houden en een excursie naar de pyramides te maken, maar na 1 week waren we het al zat. Ik hoef ook niet meer terug naar Egypte.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 16:53

Ik ga naar een vriend van mij in Cairo en dan gaan we samen naar Sharm, in dec of jan. Ik ga voor drie weken naar Egypte. In de Kampioen van deze maand staat een stuk over Sharm Lachen Ook in de bieb en op internet is er heel veel over te vinden.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 16:54

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 19:44

ik ben er ook geweest. was echt super gaaf daar

pioade

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 22:11

Ik ben er vorige zomer geweest. Vond het er super leuk. Je kunt er veel doen (snorkelen, quad rijden, excursies naar Caïro, Luxor en andere steden). Vooral snorkelen is echt heel mooi.Ik zou er zo weer naar toe gaan, maar niet langer dan 1 week. Wij hadden een super hotel, maar er zijn ook mindere hotels.

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 20:45

Ik ben er afgelopen zomer ook geweest. Snorkelen is echt heel mooi daar! We hebben kameel gereden en voor de rest vooral veel op het strand gelegen. Mensen bij de winkeltjes willen je daar allemaal naar binnen hebben, dat wordt erg vervelend. Ik wilde nog wel een paar dagen langer blijven maar mijn ouders hadden het wel gehad na 12 dagen.

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 21:17

Ben er ook geweest, in 2000 dacht ik. Met een vriendin voor 8 dagen. Niet langer maar was ook niet nodig. Heb er gesnorkeld, alleen hield ik daar mee op na 1 x. Was misselijk.
Heb er verder paardgereden Haha! bij een supermooie stal, op een heuvel gelegen. De stallen in een vierkant en in het midden de lekker koude tuinslang voor de paarden.
Verder met wat lokale mannen mee geweest naar een party in de woestijn, wat inhield dat je jointjes gingen roken en bier drinken, haha... niet echt party dus maar wel gezellig.
Erg toeristisch verder maar leuk voor 8 dagen.

Enneh laat je niet inpalmen door het mannelijk volk daar... de brieven die je schrijft in het engels laten ze vol trots zien aan de volgende! (heb dus brieven van nederlandse dames gelezen!) Zal wel een x foto's opzoeken...

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 18:44

Ik zit er met oud&nieuw Haha!