Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar dat ligt helemaal aan jezelf. Als je wat meer van de kleinere (minder massale) plaatsjes houdt kun je denken aan Calella, Blanes, Malgrat. Barcelona is redelijk dichtbij en als je met een organisatie zoals bijv. x-travel gaat heb je ook altijd excursies naar Barcelona, Waterworld etc waar je je voor kunt inschrijven.
Succes!

.
Vivande schreef:Lloret de Mar!
Ben ik vorig jaar geweest met vriendinnen, en ga er volgend jaar heen met mn vriendje
Is echt zó leuk daar, heel veel uitgaansgelegenheden, druk, veel Nederlanders dat wel, maar daar is de lol niet minder om.
Wij zaten vorig jaar in een appartement, weet zo even niet meer hoe die heette
Maar echt een jongerenplek
_Ilona schreef:kun je ook aangeven waarom je daarvoor kiest! En welk hotel je aanraad!
Saskia9 schreef:Waar MOET je heen in Spanje? LIoret de Mar!
Strand op loopafstand (Ja zo'n 100 tot 200 meter lopen)
Goed hotel, (Helios, half pension/vol pension
Uitgaansmogelijkheid dichtbij (je zit aan de hoofdstraat dus je zit er midden in.)
Kortom,alles voor een super vakantie! (absoluut!)
hebben jullie tips?!
_Ilona schreef:kun je ook aangeven waarom je daarvoor kiest! En welk hotel je aanraad!

Quatrohorses schreef:Palma NOva op Mallorca. Geweldig plaatsje!

Heb echt een supertijd daar gehad! Super uitgaan, veel strand, winkeltjes, leuke eettentjes, alles! Ik houd wel van drukte en nederlanders
Wij waren met het vliegtuig gegaan, en dat is zeker voor herhaling vatbaar
Wij waren met x-travel, maar hier ga ik niet meer mee. Dit omdat wij een hotel midden in de stad hadden geboekt, maar toen we daar aankwamen (s'nachts!) hoorden we dat ons hotel overboekt was en dat we naar een ander hotel moesten (ver buiten de stad!) En we moesten er ook nog eens zelf heen lopen met al onze koffers!! Echt gevaarlijk met al je spullen over straat. We hebben nog geprobeerd geld terug te krijgen maar dat lukt niet omdat zij er niks aan kunnen doen.. Maargoed, Lloret is voor de rest echt super!! Ik zou nu eerder voor een appartement gaan, want daar kan je mensen mee naar toe nemen om wat te drinken of voor andere dingen
en nu zat ik in een hotel en daar gaat dat niet. Maargoed suc6 met je keuze
Ik vond het voor herhaling vatbaar alleen dan wel een weekje later dat je net voor de bouwvak zit
)

, je kom idd gewoon bekende tegen echt ziek eigenlijk. Ik woon echt in een iniminiedorp, en ik ben in die week Lloret gewoon 6 mensen uit warmenhuizen tegen gekomen. echt niet te geloven!