Vakantie met paard!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daantje1981

Vakantie met paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-06 07:40

We zijn gisteren terug gekomen van een weekend weg met Joery. Vrijdag erheen, jammer genoeg in de file waardoor we er toch vrij lang over moesten rijden. Maar alles prima. Joery was gelukkig helemaal rustig in de trailer.
Aangekomen daar ging hij gelijk een hoop hinniken. Het zijn prima stallen. En vooral een hele mooie omgeving om lange buitenritten te maken!! Samen met mijn vriend, die op de fiets ging was het allemaal prima te doen. De meeste ruiterpaden hadden een fietspad ernaast
De lourenshoeve in Den Ham is voor iedereen wel een bezoekje waard!!

Ik heb natuurlijk een flink stel foto's. Heb een paar leuke uitgezocht.

We zijn gisterenavond teruggekomen. Ik ben zo trots op Joery. Hij liep zonder problemen de trailer in. Dat kon ik me vorig jaar echt niet voorstellen dat dat zou kunnen. Gelukkig is met trailertraining een hoop te bereiken!!

Maar goed, hier de foto's!!! Ik heb er 3 uitgekozen. Heb nog wel foto's van de stallen. Maar die staan nog niet op mijn pc. Die zal ik er ook vandaag opzetten.

Groetjes

Afbeelding
Het huisje

Afbeelding
Veel paarden in de omgeving. Dus een hoop gehinnik

Afbeelding
Mijn vriend op de fiets.

Daantje1981

Re: Vakantie met paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-06 08:50

JustMe1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 22:22

Ziet er leuk uit, alleen jammer dat je zo weinig foto's hebt. Maar wat ziet dat huisje er leuk uit zeg Haha! Je hebt het dus leuk gehad?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 21:00

Leuke plek hoor, alleen het bos is wat kleintjes.
Maar een prima plekje voor een NVVR-lesweekend. En ja, we zijn er al geweest en hopelijk komen we nog eens terug.