Kerstdagen......paar dagen weg...waar naar toe in Nederland?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

katjaaaa

Kerstdagen......paar dagen weg...waar naar toe in Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-06 16:40

hoi allemaal,
ik weet het is misschien wat vroeg...maar nu wou ik met een paar vrienden paar dagen weg gaan met de kerst....maar waar naar toe? richting gaat uit naar Nederland en dichtby een kerstmarkt ofzo iets. in een bungalow park van landal/centerparcs.

wie heeft er een leuke tip? Haha!
1e kerstdag valt op een maandag, 2e op een dinsdag Haha!

alvast bedankt Afgod

Cassidy

Re: Kerstdagen......paar dagen weg...waar naar toe in Nederl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 16:42

Alle kerstmarkten in Nederland vind ik vies tegenvallen, ik zou kijken voor een bungalowpark in de buurt van de Duitse grens en dan voor de kerstmarkt de grens overgaan.

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 23:12

In Valkenburg (zuid-limburg) is er altijd een kerstmarkt in een grot waar altijd een rij mensen voor staat te wachten.. dus misschien is Zuid-Limburg een idee. En dan ben je ook nog altijd snel in Duitsland, stel dat je eventueel andere kerstmarkten wilt te bezoeken.

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 17:02

Ik ga met jesse-rulez mee. De kerstmarkt in Valkenburg moet erg leuk zijn. Zou je de grens over willen, dan zijn de kerstmarkten in Dusseldorf en Keulen erg leuk.
Persoonlijke topper vind ik Durbuy in de Ardennen. Dat is een heel idyllisch stadje (je waant je in de middeleeuwen) en dan helemaal in kerstsfeer.
Ik weet niet waar je woont, maar als je eventueel naar Zuid-Limburg wilt afreizen, dan maken die anderhalf/ twee uur tot Durbuy ook niet meer uit. Echt een aanrader.