Renesse of blankenbergen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

N_atasjaa

Renesse of blankenbergen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-06 18:48

Ja wij gaan met de vriendinnengroep van 7 meiden deze zomer weg. We willen naar renesse of blankenbergen, omdat dat de bekenste/populairste campings zijn. We zijn argelopen zomer al naar renessen geweest voor een paar dagen maar ik vroeg me af wat jullie nou het leukste vinden?

Onze leeftijden lopen van 16 tot 18, renesse is geloof ik meer voor de kant van 16 en in blankenbergen schijnen ze vanaf 18 liever te zitten maar graag jullie ervaringen dus.

Haha!

Apollo

Re: Renesse of blankenbergen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 19:51

Je zou ook aan Appelhof Terschelling kunnen denken...daar heb nog de tofste verhalen over gehoord!

Ik ben zelf een keer in Renesse geweest vorig jaar met de vriendinnen op Duin&Strand, heb me ook zéér goed vermaakt! En de gezelligheid van een camping is gewoon super! Wij hebben ook aan Blankenbergen gedacht, maar daar scheen alles (nog) strennger te zijn. In renesse is het 's nachts ook redelijk streng (ook wel nodig denk ik)...op Appelhof is het totaal niet streng zover ik heb gehoord.

Enne Renesse is absoluut meer voor de 16jarige, zelfs wij met ons 17-bijna-18-jaar voelde ons er soms oud doordat vooral de jongens er nog zo jong uitzagen en deden omdat ze pas (net) 16 waren. Op appelhof is de gemiddelde leeftijd ook hoger..

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 19:56

wij zijn van plan om naar renesse te gaan. Ik ben 18, word in augustus 19. Maar de jongste is dan net 17 geworden. Zou wel stom zijn als er alleen maar van die jochies rond lopen. Voel me de hele tijd al zo oud. In de klas zit k ook al met kinderen van soms ruim 2 jaar jonger. Slapen

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 19:58

Je zal je gerust wel een oud voelen marije...mar ag als je gaat stappen in Renesse zelf zijn er gelukkig ook oudere...en ook op de camping zul je ouderen vinden. Het zal evengoed tof worden! Maar je zult je inderdaad wel oud voelen soms...

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 21:46

Ik woon in Blankenberge.
Tja, genoeg campings hier Lachen