Safari vakantie Afrika

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Toledo

Safari vakantie Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-06 13:58

Mijn vriend en ik willen graag een safari maken met aansluitend een strandvakantie in (zuid) afrika. Iemand ervaring mee? Goede ideeen?

magicrover

Re: Safari vakantie Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 08:59

Ik ben met een stel van 6 man naar Zuid-Afrika geweest. Wij hebben onze wensen kenbaar gemaakt bij het reisburo. Daar hebben we met die dame een dagindeling gemaakt, de hotels/tenten etc gekozen, de auto besproken. Toen naar huis gegaan en allemaal over de reis nagedacht. We zijn na 2 weken weer naar het reisburo gegaan en hebben wat aanpassingen gemaakt. Wij hebben veel overnachtingen geboekt via "Africa". Ik kan je aanraden om een overnachting in een tent en een boomhut te boeken. Echt een geweldige ervaring. Het Entabeni-tentenkamp inclusief natuurgebied is echt een aanrader. Vaak is het mogelijk om met een lokale gids een trip door de stad te maken, ook geweldig. Wij hebben van het reisburo een route gekregen en konden zo alles met de auto doen. Als je meer adressen en info wilt, pb dan even.

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 21:33

Wij zijn afgelopen zomer 23 dagen naar Zuid-Afrika geweest! Met djoser! Was niet een échte safari maar wel een rondreis van Kaapstad naar Johannesburg! Was echt een reis om nooit meer te vergeten!!
Voor meer info kun je me pb'en Lachen!

Medea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 20:21

Loes_Joery schreef:
Wij zijn afgelopen zomer 23 dagen naar Zuid-Afrika geweest! Met djoser! Was niet een échte safari maar wel een rondreis van Kaapstad naar Johannesburg! Was echt een reis om nooit meer te vergeten!!
Voor meer info kun je me pb'en Lachen!

Was die reis toevallig met Fox?

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 21:07

Nee, met Djoser Lachen!
Maar achteraf heb ik van mensen gehoord over Fox en die reis lijkt er best veel op Knipoog!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 17:38

Namibie! Dat is echt een land waar je heen moet. De natuur is er nog veel meer intact en zo goed als geen massatourisme. Verder is het land heel afwisselend en je blijft er je ogen uitkijken. Zeker Sossusvlei en Etosha zijn grote aanraders maar ook een dagje bij Swakopmund de zee op met een bootje om dolfijnen, robben en walvissen te zien is super!
Mocht je er graag meer over horen of foto's zien pb maar!

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:33

.