Vakantiehuis Belgie of Duitsland Kerstvakantie

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Vakantiehuis Belgie of Duitsland Kerstvakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-06 09:57

In de kerstvakantie willen we met de familie een paar dagen naar Belgie of Duitsland. Hebben jullie ideen voor overnachting voor ongeveer 13 personen? Plaats maakt niet zoveel uit.

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Re: Vakantiehuis Belgie of Duitsland Kerstvakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 17:09

Een accomodatie weet ik zo niet, maar ik kan je wel de omgeving van La Roche en Durbuy in de Belgische ardennen erg aanbevelen. Als je even googled op vakantiehuis, Ardennen dan moet je haast wel wat vinden. Wij zijn een paar jaar terug daar geweest gedurende de kerstvakantie en hebben het echt super gehad. Als je serieus interesse hebt, kan ik wel even vragen aan mijn moeder waar zij dat toen geboekt heeft. Dat waren erg mooie huisjes waar we toen in verbleven.

Kobus17

Berichten: 1213
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Re: Vakantiehuis Belgie of Duitsland Kerstvakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 13:26

idd even googlen, ben gister net terug gekomen uit de omgeving van La Roche (± 10 km vandaan ), er staan gigantisch veel huizen (groot en klein) te huur.
Een paar jaar geleden zijn we ook met een groep (10 man) naar de Ardennen geweest, toen zaten we ongeveer op 30 km boven Durbuy in een groot oud huis met genoeg slaapkamers.

Wij hebben toen via Euro relais geboekt.

pioade
Berichten: 167
Geregistreerd: 09-11-04
Woonplaats: Middelburg

Re: Vakantiehuis Belgie of Duitsland Kerstvakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 22:25

Wij zijn in de meivakantie met 14 personen naar de Ardennen geweest. Hebben daar een super mooi en ruim vakantie huis gehad, in een hele mooie omgeving. Als je interresse hebt wil ik het adres wel pben.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Re: Vakantiehuis Belgie of Duitsland Kerstvakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 13:00

Mijn schoonouder, zwager & schoonzusje wonen op een kasteeltje in Dld. en verhuren ook kamers/appartement.
Voor meer info kan je kijken op www.schloss-moehren.com