low cost vluchten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Quatrohorses

low cost vluchten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-06 18:16

Heeft iemand een tip voor mij bij welke site ik een low cost vlucht naar de Italiaanse stad Bologna kan boeken?
Ik ga samen met iemand naar Bologna en het hotel hebben we al maar de vlucht wilde we eigenlijk een low cost proberen...

Iemand een tip??

Sizzy

Re: low cost vluchten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 18:19

-> Bokt international

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 21:23

Transavia! Goede en goedkope vluchten. Ja

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 21:28

Als je bereidt bent een stukje te rijden (of met de trein) krijg je vaak goedkopere vluchten dan vanuit Nederland. Bijvoorbeeld van vliegveld Köln/Bonn.

Kijk eens op GermanWings of ze daar naartoe vliegen. Daar boek ik altijd (al is het een andere kant uit Haha! en is Köln/Bonn niet zo ver weg voor mij) en het scheelt me veel in vergelijking met Schiphol.

Verder EasyJet, RyanAir.... die hebben allemaal low cost flights, maar of ze dat als bestemming hebben weet ik niet.

Quatrohorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-06 01:01

GamblersCup schreef:
Als je bereidt bent een stukje te rijden (of met de trein) krijg je vaak goedkopere vluchten dan vanuit Nederland. Bijvoorbeeld van vliegveld Köln/Bonn.

Kijk eens op GermanWings of ze daar naartoe vliegen. Daar boek ik altijd (al is het een andere kant uit Haha! en is Köln/Bonn niet zo ver weg voor mij) en het scheelt me veel in vergelijking met Schiphol.

Verder EasyJet, RyanAir.... die hebben allemaal low cost flights, maar of ze dat als bestemming hebben weet ik niet.

Ik heb nu vanaf Koln/Bonn naar Bologna geboekt bij GermanWings voor een mooie scherpe prijs.
Bedankt voor de tip Haha!

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 22:37

Met German Wings ben ik vorig jaar naar Barcelona gevlogen, prima maatschappij! Ben er zeer tevreden over en een hele scherpe prijzen, daarnaast was het (bij mij in ieder geval) totaal niet druk op de luchthaven wat erg prettig was!

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 11:27

Ik vlieg ook 9 van de 10 keer met GermanWings en het bevalt me ook goed. Prima maatschappij. Goede service en meestal niet druk aan de balie zodat je heel vlot kan inchecken.

Air Berlin kan ik ook aanraden. Al is ie over het algemeen wat duurder, met aanbiedingen komen er ook leuke prijzen uit! En die vliegen vanaf Düsseldorf, niet zo heel ver weg van Köln/Bonn.

Maar ik zie dat je al geboekt hebt! Knipoog

Daantje1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 22:49

Binnenkort, zeer binnenkort, komen er veel aanbiedingen op de transavia site! Als je de site in de gaten houdt zal je zeker een vlucht tegen komen naar de bestemming die je zoekt.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 18:33

uhmm op corendon.com en op fastminute.nl , ticketpot.com, thomascook.be. Keuze genoeg Knipoog Succes ! Enne hou idd de site van transavia in de gaten! Knipoog Haha!