het weer in tenerife?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

yvettjee

het weer in tenerife?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-06 18:11

met kerst ga ik met een vriendin op vakantie naar Tenerife.
Ik ben heel erg benieuwd wat voor weer het daar dan is..
Een van jullie die dat weet??

Sizzy

Re: het weer in tenerife?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 18:32

-> Bokt International.

Kijk eens op Google Knipoog

Amina_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 18:34

Volgens mij zo rond de 25 graden, zacht weer Ja
Verder zullen jullie een beetje moeten afwachten denk ik Haha!

Oonax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 18:37

Ik ben er geweest in de zomer, toen was het er stralend weer.

Tenerife wordt wel opgesplitst in een noordkant en een zuidkant door de Teide. In het Noorden is het bijna altijd bewolkt maar wel warm. in het zuiden een lekker tropisch weertje. Wij hebben een eilandrondrit gedaan en van de moment dat je aan de andere kant van de berg bent zit je in een ander klimaat.

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 15:09

ik ben net terug en toen was het er tussen de 28 en 34 graden. ik hoorde daar dat het er meestal niet kouder word dan 20 graden. zelfs niet met kerst, behalve in de bergen, daar ligt wel wat sneeuw.

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 15:12

waar ga je trouwens heen? ik zat een beetje richting de berg achter aqualand in adeje

yvettjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-06 15:59

ik heb eigelijk geen idee:P lekker voorbereid;) maar ikga mee met een vriendin dus merk het allemaal vanzelf wel;)

rampstamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 16:26

Hallo Yvettjee,

Ik ben 2x met de kerst in Tenerife geweest, in 1 woord HEERLIJK!!
Als je naar het zuiden gaat (betwijfel dat je naar het noorden gaat) hoef je niet bang te zijn dat het koud word in december, je kan lekker aan het strand liggen of bij het zwembad. Je kan best wel met een lekker kleurtje terug komen in Nederland hoor! Wat ik je kan aanraden om te bezoeken is het Loro Parke, erg leuk! Dit is een soort dolfinarium/dierentuin achtig iets, als je binnenkomt kom je in een soort chinesetuin terecht met een grote vijver met super grote kooikarpers, heel mooi gezicht!! Veder heb je daar een hele leuke dolfijnen show en heel veel mooie andere dieren....
Nog 1 ding wat je zeker goed kan doen in Tenerife is WINKELEN!! Tenerife is een belastingvrij eiland dus alles is best wel goedkoop in vergelijking met Nederland. Santa Cruz dat is echt het Amsterdam van Tenerife... heel veel winkels en een heel mooi groot winkelcentrum.. parfum is ook echt een aanrader om daar te kopen want dat is ook goedkoop!! Dus 1 tip koop niks bij het See Buy Fly walhalla op Schiphol en spaar alles op voor Tenerife.....

Groetjes van Antoinette

yvettjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-06 17:10

rampstamp schreef:
Hallo Yvettjee,

Ik ben 2x met de kerst in Tenerife geweest, in 1 woord HEERLIJK!!
Als je naar het zuiden gaat (betwijfel dat je naar het noorden gaat) hoef je niet bang te zijn dat het koud word in december, je kan lekker aan het strand liggen of bij het zwembad. Je kan best wel met een lekker kleurtje terug komen in Nederland hoor! Wat ik je kan aanraden om te bezoeken is het Loro Parke, erg leuk! Dit is een soort dolfinarium/dierentuin achtig iets, als je binnenkomt kom je in een soort chinesetuin terecht met een grote vijver met super grote kooikarpers, heel mooi gezicht!! Veder heb je daar een hele leuke dolfijnen show en heel veel mooie andere dieren....
Nog 1 ding wat je zeker goed kan doen in Tenerife is WINKELEN!! Tenerife is een belastingvrij eiland dus alles is best wel goedkoop in vergelijking met Nederland. Santa Cruz dat is echt het Amsterdam van Tenerife... heel veel winkels en een heel mooi groot winkelcentrum.. parfum is ook echt een aanrader om daar te kopen want dat is ook goedkoop!! Dus 1 tip koop niks bij het See Buy Fly walhalla op Schiphol en spaar alles op voor Tenerife.....

Groetjes van Antoinette

klinkt super!!!

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 17:35

ik weet niet of je rookt? mijn vriend wel en die heeft daar sloffen marlboro light voor 18,95 per slof gekocht. uit eten is daar ook heel goed te doen. wij zijn naar het junglepark geweest en dat was ook erg leuk. wij vonden het loropark een beetje te duur Bloos (33,00 p.p.)
MAAR!!!!!!!! ga NIET met arkefly vliegen. die heeft heel vaak problemen enzo. of ze canselen een vliegtuig. wij hebben 27 uur erover gedaan om thuis te komen. voor wat foto's zie :
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=71&t=659321

yvettjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-06 21:41

nee ik rook niet.. Maar heb het even na gevraagd en weet eindelijk waar ik zit:P ik zal even een plaatje erbij doen;) mijn hotel is waar H10 staat:p
Afbeelding

Oonax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 14:47

Hotel is toch niet toevallig Conquistador?

Daar zijn wij geweest en dat was in elk geval een H10 hotel in Playa de las Americas. Ik vond het daar in elk geval supergezellig!

yvettjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-06 17:31

ja dat is het;)