Waar naartoe in de Ardennen? (herfstvakantie)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Linda

Waar naartoe in de Ardennen? (herfstvakantie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-06 20:20

jaja, zomervakantie nog amper afgelopen en ik heb het al over de herfstvakantie Knipoog , want toch alweer bijna is.

M'n vriend en ik zijn deze zomer niet samen weggeweest en willen in de herfstvakantie toch nog even een paar daagjes er tussenuit. Nu leek ons de ardennen wel iets. Het liefst gaan we kamperen (ik hou daar wel van, en bovendien ook goedkoop, aangezien we beide deze zomer al op vakantie geweest zijn Knipoog ).

Nu zijn we op zoek naar een plek in de Ardennen waar je in de buurt ook vanalles kunt doen, zoals mountainbiken, kanoen, paardrijden (als ik m'n vriend meekrijg Haha! ) etc.
Heeft er iemand tips/ervaring met een leuke plek, dan hoor ik het graag!

Alvast bedankt!

Kobus17

Re: Waar naartoe in de Ardennen? (herfstvakantie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 13:06

toevallig heb ik net van de week geboekt, in La-Roche-en Ardenne, ligt zo'n 30 km onder Durbuy ( daar kan je dus heel veel buiten sporten doen o.a kanoen, moutainbiken, abseilen).
Wij houden van lekkere boswandelingen, die kan je daar dus ook giga goed doen. We hebben bij pharos reizen geboekt ( = anwb lid). appartement kostte voor 4 dagen 3 overnachtingen Euro 133.20 voor met z'n tweeen. ( ik denk net buiten de herfstvakantie : 20 t/m 23 oktober )
Ben ooit wel eens een paar keer in Durbuy geweest, maar dat is al weer lang geleden.