Dinsdagnacht weer naar huis, na een 18daagse rondreis.
We hebben het echt geweldig gehad!
Eerst zijn we een paar dagen in Bangkok geweest. Wat een stink-stad zeg! Er is ook zoveel verkeer! Alleen al in die stad wonen 14 miljoen mensen!
Ik had gedacht dat het een hele toeristische stad zou zijn, maar dat is echt niet waar. Bijna alleen maar Thaise mensen, waar wij dan tussen liepen met onze 3 blonde koppies.
Vervolgens zijn we de stad uitgegaan, naar een heel mooi resort midden in de jungle. Daar meer de natuur-dingen bekeken. Olifanten, apen, watervallen, boottochten enz!
We zaten daar helaas maar 4 dagen, maar ontzettend veel gezien!
Daarna zijn we met de nachttrein dus naar chiang mai gegaan. Een kleinere stad dan bangkok, maar wel een stuk toeristischer!Veel tempels bezocht, met monniken gepraat die nederlands van ons wilden leren, een end gereden om naar the golden triangle te gaan! Het drielandenpunt, thailand, laos en burma! Super om daar met een snelle longtailboot over de mekong te gaan!
Ook hier nog een keer naar een olifantenkamp! Hier heb ik echt geen negatieve woorden over. De olifanten worden hier harstikke goed verzorgd. Wat vonden ze het heerlijk om languit in de rivier te liggen om vervolgens door hun verzorgers gewassen te worden!
Gisteren heel wat bergstammen bezocht. Mooi om te zien hoe die mensen daar leven!
Alleen blond haar hebben is niet altijd even fijn. In het begin was het natuurlijk superlachen als je bij het grand palace loopt en mensen willen met jou op de foto i.p.v. met het grand palace, maar soms als je moe over straat loopt en iedereen wijst maar, wordt het wel vervelend.
Op het station in bangkok werden we uitgezwaaid door de politie, dat had dan wel weer wat

Ik kan niet wachten om alle foto' s nog eens door te kijken, want op het moment vergeet ik zoveel te vertellen!
Zodra ik thuis ben zal ik de foto' s uploaden