Egmond aan Zee deel 1

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Coentjuh

Egmond aan Zee deel 1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 21:55

Nou dinsdagochtend vertrokken we richting Egmond aan Zee (NH)! We gingen een nachtje in een hotel Bellevue (diner, overnachting en ontbijt).
Eerst kwamen we langs Bergen aan Zee, wel een leuk dorpje en even bij het water gekeken daaro. Daarna reden we verder naar Egmond aan Zee. Om 2 uur waren onze kamers klaar, daarvoor hebben we even door het stadje gelopen en een heerlijk frietje gegeten bij de Leonardo-Di-Caprio-Look-A-Like Afbeelding Afbeelding

Daarna weer richting ons hotel, spullen beetje uitgepakt en even op het strand gelegen (brr koud) en jawel gevliegerd! Om 8 uur gingen we uiteten in het hotel, een 4 gangen menu, wat nog best mee viel. Ik lust al zo weinig haha. Eerst meloen - tomatensoeppie - kip met aardappeltjes met krokant laagje - ijsje! Toen naar bed en slapen op dat houten geval. Dat lag echt niet lekker, knalhard man!

's Ochtends ontbijt gehad in het hotel en rond 11 uur lagen we aan het strand. Met de kou viel alles mee Afbeelding! Dus toch maar de bikini aangedaan en gaan zonnen. Insmeren hoeft niet dacht ik, nou toch wel, dat voel ik NU wel Afbeelding! Jaawel ik heb gezwommen, goed he! Het water was koud, maar nog te doen. Die golven waren minder, goh wat een klappen op mn zielige lichaam Afbeelding Ghaha nou het kwam niet zacht aan, maar het was wel gaaf! Handig zo'n bikinitopje (nott) of het vliegt omhoog of het vliegt omlaag Afbeelding
Maar goed daarna richting huis en ofcourse konden we de grote M niet ontwijken Afbeelding

[1] We kwamen langs Schiphol, echt super zeg, vliegtuigen vlak boven de weg. Wat immens zijn die dingen!
Afbeelding

[2] Eerst waren we in Bergen aan Zee, plekje ligt ernaast. Broodje gegeten en vogels gevoerd! Ze bleven zo hangen op de wind voor je neus, echt tof!
Afbeelding

[3] Super veel gave foto's gemaakt van die vogels!
Afbeelding

[4] Ik in de reuzestoel
Afbeelding

Toen kwamen we aan bij het hotel!
KLEIN SNEL LADEND FILMPJE VAN ONZE KAMER IN HET HOTEL

[5] Ik en broerlief Erik. Buik in voor de foto Afbeelding
Afbeelding

[6] Toen even naar het strand. M'n moeder en ik!
Afbeelding

[7] Paps en Erik aan het vliegeren
Afbeelding

[8] Waar bootjes al niet handig voor zijn. Er stonden daar een paar bootjes, waar ik mn camera op kon zetten. Zo op sluitertijd dinges, dat ie na een aantal seconden zelf de foto maakt zeg maar!
Afbeelding

[9] Onze voetjes
Afbeelding

[10] De zee als achtergrond
Afbeelding

[11] Ik en de zee
Afbeelding

[12] Coen & Wovaldi Afbeelding
Afbeelding

[13] Mooi!
Afbeelding

Temeraire

Re: Egmond aan Zee deel 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 22:08

Hey, leuke foto's! Bergen aan zee ben ik ook wel eens geweest, mijn opa en oma wonen in Bergen Lachen mooie omgeving is het daar he?
En die vluigtuigen zo dicht langs je heen is echt indrukwekkend!

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 22:12

Het ziet er gezellig uit, de 3e foto is mooi. Ja
Ehm, die stoel is wel een beetje erg groot? Knipoog

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 22:12

Leuke foto's San! Zo te zien heb je het daar heerlijk gehad (op die golven na dan Nagelbijten / Gniffelen)!!

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 22:16

Bedankt allemaal!

@ ponylovertje

Wonen jouw opa en oma in die villa's Haha! Goh daar is een lange laan met allemaal (scheve?) bomen en huizen Bloos!

De tuinhuisjes zijn zo groot als ons huis man Tong uitsteken

ShasadeeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 22:45

Leuke foto's heb je gemaakt, ga nu effe je volgende topicje lezen. Je had wel langs kunnen komen, Egmond is niet al te ver bij mij vandaan....

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 21:38

Nee dat ligt in de buurt he, haha kon ik je Ankycollectie zien jammer Haha!

Nou Boos! andere topic deel 2 is gesloten viewtopic.php?f=71&t=639854&e=0

Dus geef er hier ff antwoord op:

@ Winnylover ja dat springen krijg je al gauw onder de knie, gedwongen zelfs Nagelbijten / Gniffelen
@ Shasadee het was een woensdag. Dinsdag lag ik nog met mn jas aan op t strand, maar woensdag was het echt warm, het trok helemaal open! Dus het viel nog mee qua kou!
@ Lowara ja die foto is erg Bloos ik weet het
@ Kwadraatje het was super helder water! Dat waren mn benen dus hihi.

Bedankt allemaal voor het reageren!

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 17:39

Ben er ook 2 jaar geweest, in een vakantiehuisje bij iemand in de achtertuin. Tong uitsteken
Vond het altijd een leuk plaatsje, mooie omgeving, met de duinen en het strand. Ja

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-06 22:49