Eerst kwamen we langs Bergen aan Zee, wel een leuk dorpje en even bij het water gekeken daaro. Daarna reden we verder naar Egmond aan Zee. Om 2 uur waren onze kamers klaar, daarvoor hebben we even door het stadje gelopen en een heerlijk frietje gegeten bij de Leonardo-Di-Caprio-Look-A-Like

Daarna weer richting ons hotel, spullen beetje uitgepakt en even op het strand gelegen (brr koud) en jawel gevliegerd! Om 8 uur gingen we uiteten in het hotel, een 4 gangen menu, wat nog best mee viel. Ik lust al zo weinig haha. Eerst meloen - tomatensoeppie - kip met aardappeltjes met krokant laagje - ijsje! Toen naar bed en slapen op dat houten geval. Dat lag echt niet lekker, knalhard man!
's Ochtends ontbijt gehad in het hotel en rond 11 uur lagen we aan het strand. Met de kou viel alles mee

Maar goed daarna richting huis en ofcourse konden we de grote M niet ontwijken

[1] We kwamen langs Schiphol, echt super zeg, vliegtuigen vlak boven de weg. Wat immens zijn die dingen!

[2] Eerst waren we in Bergen aan Zee, plekje ligt ernaast. Broodje gegeten en vogels gevoerd! Ze bleven zo hangen op de wind voor je neus, echt tof!

[3] Super veel gave foto's gemaakt van die vogels!

[4] Ik in de reuzestoel

Toen kwamen we aan bij het hotel!
KLEIN SNEL LADEND FILMPJE VAN ONZE KAMER IN HET HOTEL
[5] Ik en broerlief Erik. Buik in voor de foto

[6] Toen even naar het strand. M'n moeder en ik!

[7] Paps en Erik aan het vliegeren

[8] Waar bootjes al niet handig voor zijn. Er stonden daar een paar bootjes, waar ik mn camera op kon zetten. Zo op sluitertijd dinges, dat ie na een aantal seconden zelf de foto maakt zeg maar!

[9] Onze voetjes

[10] De zee als achtergrond

[11] Ik en de zee

[12] Coen & Wovaldi

[13] Mooi!