Appartement of hotel?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mariekje22

Appartement of hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-06 16:13

Zoals de naam al zegt, wat zou jij boeken voor je vakantie naar Gran Canaria, een appartement of hotel? En waarom? Zit namelijk zelf enorm te twijfelen wat ik zal doen. Voor een hotel betaal je wel iets meer, maar heb je wel gewoon ontbijt en avondeten, en bij een appartement heb je dat niet, maar wel de vrijheid om te gaan eten wanneer jij dat wil. Wat is dan in jullie ogen het voordeligst?
Iemand nog aanraders voor een leuk apartement of hotel?????

Groetjes Marieke

harlekijn

Re: Appartement of hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 17:52

Tja dat is de keuze die je zelf maakt.Maar wij gaan altijd all-inn is we wat duurder,maar dan heb je ook alles er bij

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 18:27

Ik ben 2 keer op Gran Canaria geweest.
De 1e keer hadden we een appartement en de 2e keer een Hotel, wel all inclusive.
En zelf vond ik het hotel leuker, maar dat kwam ook omdat je zoveel drinken kon pakken als je zelf wilde en het eten was ook hartstikke goed Ja
Je zit alleen wel vast aan een bepaalde tijd, maar meestal is die tijd nogal ruim genomen.
En vaak vind ik een hotel ook wat netter als een appartement Lachen

stefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 18:39

Ik wil niks anders dan een appartement, kun je lekker je eigen gang gaan, net als in je eigen huis, maar het hangt denk ik wel van je leeftijd af. Ben je gewend om je eigen huis te hebben dan zou ik een appartement nemen, woon je nog thuis dan is het overwegen wat je zelf het fijnste vindt: alle vrijheid waar en wat je gaat eten en helemaal op jezelf -kun je ook nog zelf koken om de kosten laag te houden Lachen- of houd je meer van wat 'verzorging'.

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 20:40

ja is het zo dat als je een appartement neemt je goedkoper uit bent, doordat je zelf kookt of uit eten gaat, dan wanneer je een hotel met half pension of all inclusive neemt?

blackhorse57

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 22:40

ik ben altijd in hotels geweest maar heb nu de laatste 3 jaar een appartement dat bevalt me prima kan eten wanneer ik wil en wat ik wil en waar ik wil als je boekt in een hotel en het eten bevalt niet ben je nog duurder uit dat heb ik al eens meegemaakt op malorca. ga nu in sept 2 weken naar tenerife. je kunt ook leuke app, uitzoeken waar veel te doen is op het resort. maar je deelt dan wel je eigen tijd in
ik ga voor een app.

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 17:35

ok, dankjewel voor jullie reacties, denk dat ik ook maar voor een leuk appartementje ga, iemand daar nog tips voor, hoorde dat er in appartementen compex Koka, in playa del ingles veel kakkerlakken zitten, en dat wil ik dus niet