Na lange reis zijn we aangekomen in Australie, nog eerst door de douane. Mijn stief vaders tas word er tussen uitgehaald. Wat blijkt er zit een electrische vliegen mepper in, verboden je kan er mensen mee doden

na de finale te hebben gezien zijn we met de cityrail naar centrum gegaan tassen weg gebracht en dan toch maar een echte toerist zijn en naar het Oprah house gaan.
(het is jammer dat de lantaren paal er op staat maar, ik weet niet hoe ik die r af kan halen.)
Harbour bridge met op de voorgrond boot die naar Manly gaat varen.
Bondi Beach (dit geeft neit zo'n goed beeld maar mag maar 15 foto's neerzetten)
Blue Mountains, hier hangt zoals je ziet op de foto's s'morgens een blauwe mist boven de bergen dat komt door de eucaliptes bomen.
Koala in gunnedah.(dit was in een soort kinderboederij.)
Walibie
mooloolaba:
mooie rustige zee dit uitzicht hadden we vanaf onze camping plaats
We zijn in Hervey Bay walvissen gaan kijken, met z'n alle op een boot en dan lekker gillen en zwaaien

walvis
Airly
bij de haven mooie zon's ondergang
Cairns:
barron falls.
je kan daar met zo'n traintje mee rijden en dan kan je hier uitstappen. wij zijn gewoon naar die plek toe gereden en uiteindelijk was het niet zo spectaculair als alle foldertjes hadden gezecht. Het kom ook omdat eht nu in het Noorden het droge seizoen is.
Iets naar rechts licht Cairns maar dat kon je uit dit uitkijk punt niet zien.
Dit is kleine groep foto's van de ongeveer 800.
De mensen zijn overal erg aardig, als je willen helpen vooral aannemen want je hebt er erg veel aan. Zoals dat blekje in Mooloolaba hadden we van mensen gehoord in Brisbane.
En je moet je niet lekker laten maken door allemooie foto's in alle foldertjes want het valt dan erg tegen als je het in het echt ziet.
Foto's zijn gemaakt met Canon Powershot 540. Het is jammer dat de kwaliteit van de foto's gewoon op de computer of op de tv beter is dan hier op internet.