Ik ben net vandaag (ma 7 aug.) aangekomen in Nederland. We waren in England geweest en het was leuk !. Het weer was wel ok. maar soms was er wat regen. Ook zijn we naar London geweest waar het overegins super druk was !. Nou was mijn vraag of jullie ook wel is in England waren geweest en hoe het jullie beviel?
Echt een geweldig mooi land. Alleen die weggetjes vind ik echt 3x niks wanneer ik niet voorin zit. We hebben ook geregeld bezoek gehad van spinnen...... die nieteens eens in een pringlesbus pasten Wel echt geweldig en zeker een aanrader. Volgens jaar staat het in de planning
ow ik ben er vorige zomer geweest. was echt luek we gingen er met de hovercraft heen en toen gingen we eerst rondreizen op het plattenland en bij bed en breakfeasten logeren.. (ofzo, hoe je dat schrijft :S) dat was een week. we zijn toen ook naar de renbaan geweest, best stoer, er was toen juist een groot evenement. de andere week hadden we een boot gehuurd. we gingen niet naar londen waant daar warne we toen al die meivakantie geweest
IK wij gaan eigelijk elk jaar, vorig jaar voor het eerst in Ierland geweest was ook super. Heel Engeland al egzien behalve het Noorden, maar daar gaan we maandag heen. Als we toch zo dicht bij de schotse grens zitten pakken we ook een stukje Schotland mee. Ben ik nog niet geweest en lijkt me onzijs mooi.
Ik ben in Doreset geweest, Lym Regas (even geen idee hoe je dat schrijft), new forest, londen, Cantenbury en nog veel meer...
Erg mooi land maar het weer valt vaak tegen. De weggetjes zijn inderdaad super smal! Het was vooral spannend als er een vrachtwagen aankwam, zouden we het redden zonder wat deuken en krassen?
Ik ben net terug uit Engeland, ben 2weken in Cambrigde geweest! Ik was daar met een organisatie om engels te leren. We zijn ook naar Londen geweest! Het weer was echt bagger, maar voor de rest heb ik een leuke tijd gehad!