Miami

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Toledo

Miami

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 12:56

Wij gaan begin september naar Miami beach. Iemand nog leuke ervaringen of dingen die we sowieso moeten gaan ondernemen?

Achterom

Re: Miami

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 16:45

Mijn vriend is er vorig jaar geweest. Tsja, zonnen, zwemmen, winkelen, koffie drinken bij starbucks...
Misschien kun je een excursie regelen naar de moerassen?

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 19:19

Gaaf dat je daar naar toe gaat!
Ik ben er zelf ook geweest,wij hebben toen een auto gehuurd en zijn toen naar het plaatsje key west geweest,erg mooi plaatsje.
Je moet natuurlijk ook een lekker gezond broodje bij de subway halen!!! ik zou zo terug gaan alleen voor die broodjes Knipoog
Tja lekker op het strand liggen,de zee is daar best mooi.
Wij zijn ook met zo'n windboot door het moeras geweest,volgensmij was dat in de buurt van miami aangezien de persoon hierboven het over moerassen heeft,zal dat wel zo zijn.
Je ziet dan veel krokodillen en mooie vogeltjes etc..

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 19:25

Wij hebben voor 2 jaar terug een rondreis florida gemaakt. We zijn begonnen in Miami. Leuk aan miami was o.a. s avonds laat de stad in want dan komt leven echt pas op gang. Laat op strand gaan zitten en onweer kijken wat op zee plaats vind.
Wij zijn ook naar Key west geweest. De rit erheen was ook al mooi en key west is ook erg leuk. Daar is ook meteen het zuidelijkste punt van heel Amerika. Het huis van die beroemde scrhijver....... staat er ook. Ben zijn naam even kwijt. nou misschien kom ik er binnenkort er op.

Uiteraard is het verkennen van the Everglades ook erg mooi. Wij zijn ook met een windboot erdoor geweest. Dat is pas echt mooi.
Eten in miami is erg gezellig. Je hebt veel gezellige terrassen waar je lang buiten kunt zitten.

Persoonlijk ben ik niet zo'n strand liefhebber dus ik kan je niets vertellen over welke strandje je het beste kunt nemen.

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 20:23

Ik ben ook in de meivakantie daar geweest, Miami is echt van de stranden en de terrasjes, je moet inderdaad met een airboat over the everglades gaan, is echt leuk, je kunt gewoon een beetje die richting op rijden, dan kom je vanzelf heel veel van die boten tegen waar je op kunt. Als je het er voor over hebt om een paar uur te rijden, kun je ook naar discovery cove gaan. Dat is in Orlando. Daar kun je met dolfijnen zwemmen, echt een unieke ervaring. In mn profiel staan wel een paar foto's van oa Miami..

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 10:55

Bedenk me ineens dat ik ook selectie foto's heb van onze florida reis. Zie http://www.mijnalbum.nl/Album=VYZFFNY3

Melletjuhh: Wat gaaf dat zemmen met die dolfijnen. Wij zijn ook in Orlando geweest. Maar dan naar die film park. Was trouwens ook erg gaaf.

Toledo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-06 15:06

Klinkt goed allemaal! Mooie foto's Hannelore!

ninja2Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 15:08

Jordy schreef:
Gaaf dat je daar naar toe gaat!
Ik ben er zelf ook geweest,wij hebben toen een auto gehuurd en zijn toen naar het plaatsje key west geweest,erg mooi plaatsje.
Je moet natuurlijk ook een lekker gezond broodje bij de subway halen!!! ik zou zo terug gaan alleen voor die broodjes Knipoog
Tja lekker op het strand liggen,de zee is daar best mooi.
Wij zijn ook met zo'n windboot door het moeras geweest,volgensmij was dat in de buurt van miami aangezien de persoon hierboven het over moerassen heeft,zal dat wel zo zijn.
Je ziet dan veel krokodillen en mooie vogeltjes etc..

De subway hebben ze hier ook hoor Haha! vooral Italian BMT mmmmmmmmmmm

Effe ontopic. Ik ben er nog nooit geweest maar ik wil nog een keer naar amerika toe als me buget dat toe laat

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 16:29

Ik ben 2 x in Miami geweest. Miami als stad zelf kon mij niet zo boeien. Ik zou als je er gelegenheid voor hebt zeker de route naar Key West rijden over alle eilanden.
Hannelore, jij bedoelt waarschijnlijk Ernest Hemingway Knipoog
Key West is echt een leuk eiland, wij hebben daar met Kerst een week gezeten.
Tja, verder nog de Everglades en als je tijd over hebt, kun je ook nog naar Orlando, daar heb je zo vreselijk veel te doen!

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 16:01

Ben er ook geweest, 2 jaar geleden.
Wij hadden een rondreis door Florida gemaakt.
Er staan wat foto's in mijn profiel.