Vakantie in Zweden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rinske

Vakantie in Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 23:02

Ik ben weer naar Zweden geweest, gelukkig. Ik miste het land verschrikkelijk, was twee jaar niet meer in Zweden geweest. Prachtig land, fantastische natuur, geweldige mensen, echt helemaal super!!

Hier een kleine foto-impressie. Heb zo'n 600 foto's gemaakt, dus een keuze maken was erg moeilijk Knipoog

We zijn eerst naar Legoland in Denemarken geweest, dat was erg leuk! Lachen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En in Zweden, het meest romantische huisje, staat vlak bij het plaatsje waar wij waren, Lenungshammar.

Afbeelding

Ons vakantiehuisje

Afbeelding

Naast ons vakantiehuisje

Afbeelding

Eén van de 5 sluizen in Håverud

Afbeelding

Het Vänernmeer, bij Karlstad

Afbeelding

Afbeelding

Stora Gla, 100 meter van ons vakantiehuisje

Afbeelding

Zonsondergang op de Stora Gla

Afbeelding

Nog meer Zweden-fans hier? Lachen

Ntlie_

Re: Vakantie in Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 10:09

Wat een mooie foto's zeg, vooral de laatste ben ik helemaal weg van. Lachen
Ik ben dit jaar ook op vakantie geweest in Zweden, ben sinds zondag weer thuis.
Ik vond het ook een erg leuk land. Die huisjes daar zijn allemaal zó schattig en wat een ruimte!
Ik heb het er ook erg naar mijn zin gehad. Lachen

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 15:34

Ziet er leuk uit! Knap ook van legoblokjes!!
Ik wil ook ooit naar Zweden!

Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 16:03

Moooie foto's! heerlijk om foto's van zweden te zien, die natuur, de huisjes, de rust... geweldig!! hoelang ben je weg geweest ?

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 16:07

Zweden Afgod Heerlijk land Vingers aflikken Ik heb er 2 jaar gewoond en laatst nog 3 maanden stage gelopen.
Zweden is al jaaaren mijn favoriete land. Ooit ga ik er weer wonen Haha!

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 16:08

tien jaar lang geweest met me ouders vleden jaar ook finland mee gepakt zo na de poolcirkel gereden en via zweden terug komen rijden is echt fantastisch

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-06 16:37

Ania schreef:
Zweden Afgod Heerlijk land Vingers aflikken Ik heb er 2 jaar gewoond en laatst nog 3 maanden stage gelopen.

Arrghhh. Ik ben jaloers!!! Stond op het punt naar Zweden te emigreren, maar toen ontmoette ik mijn huidige vriend en hij wil niet emigreren. We houden het dus "helaas" maar bij vakanties Knipoog.

Wij zijn twee weken geweest, veel te kort eigenlijk, maar ik kon niet langer vakantie nemen omdat ik een nieuwe baan heb (en dus weinig vakantiedagen).
Zou er graag volgend jaar weer heen willen, en dan ook Noorwegen meepikken, maar we hebben net een huis gekocht, dus ik weet niet of we die plannen volgend jaar waar kunnen maken. Het liefst zouden we dan met een camper rondtrekken Lachen

We zijn 10 dagen in het rode huisje geweest, dit ligt in het minidorpje Lenungshammar in het Glaskogen natuurreservaat in Värmland. Mijn ultieme droom daar. Alles relaxed, super aardige behulpzame mensen, en die huisjes *zucht*, helemaal geweldig!

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 16:48

Rinske schreef:
Ania schreef:

Arrghhh. Ik ben jaloers!!! Stond op het punt naar Zweden te emigreren, maar toen ontmoette ik mijn huidige vriend en hij wil niet emigreren. We houden het dus "helaas" maar bij vakanties Knipoog.

Wij zijn twee weken geweest, veel te kort eigenlijk, maar ik kon niet langer vakantie nemen omdat ik een nieuwe baan heb (en dus weinig vakantiedagen).
Zou er graag volgend jaar weer heen willen, en dan ook Noorwegen meepikken, maar we hebben net een huis gekocht, dus ik weet niet of we die plannen volgend jaar waar kunnen maken. Het liefst zouden we dan met een camper rondtrekken Lachen

We zijn 10 dagen in het rode huisje geweest, dit ligt in het minidorpje Lenungshammar in het Glaskogen natuurreservaat in Värmland. Mijn ultieme droom daar. Alles relaxed, super aardige behulpzame mensen, en die huisjes *zucht*, helemaal geweldig!

serieus, ik zou hem aan zijn haren meegesleurd hebben, en een schop onder zijn kont verkocht hebben als een extraa'tje. Die jongen weet niet wat ie mist Verdrietig
Zweden Vingers aflikken Zweden Afgod

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-06 17:26

Ja, ik weet het Haha!
Maar we gaan een blokhutje in de tuin van ons nieuwe huis zetten, en die schilderen we donkerrood, of geel met witte kozijntjes. En er komt een veranda-tje met bewerkt hout aan, heb ik toch nog wat Zweden in mijn tuin.
Enne, ik ga onze wc omtoveren in een Hälge wc. Kent iemand deze geweldige eland-stripheld uit Zweden. Hier kun je hem bekijken: www.halge.com
Ik heb er een aantal boeken van, en wat schilderijen en kaarten. Dus die hangen we op de wc Haha!
Lang leve Zweden Haha!

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 17:29

Rinske schreef:
Ja, ik weet het Haha!
Maar we gaan een blokhutje in de tuin van ons nieuwe huis zetten, en die schilderen we donkerrood, of geel met witte kozijntjes. En er komt een veranda-tje met bewerkt hout aan, heb ik toch nog wat Zweden in mijn tuin.
Enne, ik ga onze wc omtoveren in een Hälge wc. Kent iemand deze geweldige eland-stripheld uit Zweden. Hier kun je hem bekijken: www.halge.com
Ik heb er een aantal boeken van, en wat schilderijen en kaarten. Dus die hangen we op de wc Haha!
Lang leve Zweden Haha!

als het klaar is: foto's!!!!!!!!!

Haha!

Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 22:28

Whahaha die eland, geweldig!!! daar heb ik een fietsleutel hanger van Haha!:D:D ik vond 'm zó cool!! krijgen we ook nog foto's van de nieuwe wc als die af is Schijnheilig Ik heb ook nog een grote elanden knuffel, maar dat is een gewonen 'natuur' eland Haha!

je mag best nog wel wat meer foto's plaatsen van je vakantie Knipoog

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 09:28

Ja, van de wc zal ik zeker een foto plaatsen als ie klaar is Haha!
Ik zal morgenavond nog wat meer foto's online zetten, ben helaas vanavond niet thuis.

greens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 15:48

Mooie foto's zijn dat zeg! Sinds een paar jaar ben ik ook Zweden-fan geworden, mijn vriend heeft er een half jaar gestudeerd en ik ben er toen 2 x geweest. Heerlijk land, met een prachtige natuur. Verder ben ik helemaal weg van Stockholm, ik vond dat echt een geweldige stad!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 17:12

Stockholm zou ik graag ook eens heen willen! Lijkt me echt prachtig. Misschien dat ik mijn vriend volgend jaar verras met een weekendje Stockholm ofzo, lijkt me wel leuk Haha!

greens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 21:28

Dat is inderdaad wel leuk! Stockholm is zo'n leuke stad, vanalles te zien en natuurlijk te winkelen! (hoeveel H&M's kan je langs in 1 dag..)