Ik ben hier ongeveer 4jaar geleden geweest en wij gingen met mijn familie en zaten in de huisjes de Tonge.
De huisjes waren echt schandalig, er zat een lekkage in het dak waardoor het 2persoonsbed doorweekt was.
De lamp in woonkamer en deurbel deden het niet, in de woonkamer stond een doogezakte 2zitsbank en aan de eettafel 4 knal oranje plastig lowbudget stoelen. We zijn heel de nacht bezig geweest met verslepen van bedden omdat 's vonds toen ging regenen wij pas wisten van die lekkage. Hulp van de receptie duurde eeuwigheid. Techinische dienst scheen nog al druk te zijn.
Op park zelf heb je een restaurantje met terrasje op zo'n pleintje, een minimini zwembad en een kleine bowlingbaan.
Je heb er naast manege Aquadelta, ik had er toen een georganiseerde buitenrit meegereden en die was erg leuk.
Het ligt val aan water en je kan met verschillende boten rondvaarten doen enz. Dat is wel geinig 
Jij zit in een luxe huisje dus dan zal het huisje in elk geval beter zijn. En jij zegt dat park is vernieuwd? Hmm zou best kunnen maar waarschijnlijk nadat ik ben geweest!