Canada --> paardrijden, info gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Linda

Canada --> paardrijden, info gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-06 13:47

Een grote wens van mij is om een keer naar Canada te gaan. Nu leek het me super om daar op paardrijdvakantie te gaan. Ik kwam met googlen de volgende ranch tegen: http://horsecreekranch.ca/ .
Is iemand hier toevallig eens geweest, of heeft iemand ervaring met ruitervakanties in Canada of op anderen ranches?
Ik zag dat bovenstaande ranch ook bij time-out te boeken is, een aanrader? of beter direct via de ranch?

Alle info is welkom, alvast bedankt!

Anoniem

Re: Canada --> paardrijden, info gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 21:29

Hoi
Je kan makkelijk direct via de eigenaar boeken, Siebe. Scheelt je boekingskosten..
Ik ben er twee jaar geleden ( of was het drie jaar) geweest, heb er een supertijd gehad. Leuke goede quarters, sommige met veel cowsence, en genoeg gelegenheid om met koeien te werken, in de roundpen te staan, en voornamelijk veel rijden. De sfeer vondt ik super, hangt natuurlijk wel af van de groep, maar meestal zit dat wel goed. Ga vooral voor de 11 dagen, zeven dagen is erg kort, tenzij je goed tegen jetlags kunt Lachen
Siebe, rancheigenaar is superaardig,en spreekt nederlands, ook heel handig Lachen
Wanneer wil je gaan? Ik ben zelf in september geweest, supermooie tijd, alles gehad, zon, regen, sneeuw, indian summer..
Wil je nog meer weten, pb me maar!