vakantiebloopers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lowara

vakantiebloopers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-06 14:14

valt mij toch op.. zodra je op vakantie gaat gebeuren de vreemdste dingen door cultuurverschillen, taalproblemen, machines die het niet goed doen etc.

Net terug van vakantie en daar een mooie gehad..
in het vliegtuig krijg je van tevoren altijd zo'n standaard filmpje over de veiligheidsregels te zien, en de TV miep vertelde net dat alle electrische apparaten nu moesten worden uitgeschakeld.
Ze namen hun eigen regels wel heel serieus, want prompt ging direct na die zin in het hele vliegtuig alle lichten en TV's uit Clown

jullie nog grappige dingen meegemaakt?

Poiuytrewq

Re: vakantiebloopers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 21:51

Haha bij het hotel ja, bij de mensen die daar werken, een paar stommigheidjes Clown

haha en in het vliegtuig hahaha
we hadden op de terug weg een ander vliegtuig, een Portugese omdat die andere stuk was ofzo. MAar we hadden dus ook een Portugese en het probleem was dat hij praatte als een dronken iets, de hele tijd; eeeh blabla eeeeh met een heel zware stem. Iedereen in het vliegtuig zat hem na te doen Nagelbijten / Gniffelen
En in de lucht begon hij helemaal heen en weer te gaan Nagelbijten / Gniffelen

robincera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 22:00

hahahhahaahahaa ja dat ken ik Tong uitsteken

We waren op vakantie in Lanzarote en ik had vakantiegeld meegekregen waar ik natuurlijk als 10 jarige zélf in mn eentje, zonder ouders iets van wou kopen. Mijn zus wist wel een winkel met leuke tasjes (echt verschrikkelijke als ik het nu zo bekijk Bloos! ) en ging zij met mij mee.
Ik zag een leuke en wees die aan, de verkoper zei: "Fifteen euros" . maar ik verstond er geen bál van want het was een oude Spanjaard zonder tanden en ik was afgeleid door zn grote bos borsthaar. Dus ik antwoord, denkend dat de vraag was 'hoe oud ben je': "No, ten"
Hij lachend: "twelve?"
ik stronteigenwijs: "No, ten!!"
mn zus lag helemaal dubbel want zij verstond het 'natuurlijk' wel. Uiteindelijk heb ik hem voor €10,- nog gekocht ook.. Nagelbijten / Gniffelen . om onderweg naar huis te horen dat hij alleen maar de prijs zei, en niet vroeg hoe oud ik was Nagelbijten / Gniffelen

wat moest die kerel wel niet denken, zo'n klein meisje, flink aan het afdingen Clown

Edit; dit is dus 4 jaar geleden hè Nagelbijten / Gniffelen
Laatst bijgewerkt door robincera op 28-07-06 22:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 22:03

haha die is mooi ja!
ik ga zelf niet op vakantie dit jaar dus ook geen blunders wat dat betreft! Knipoog