Vliegtijd gewijzigd ...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Samy

Vliegtijd gewijzigd ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-06 16:18

Grrr, worden net gebelt door de maatschappij waar we onze tickets en het hotel hebben geboekt, dat we inplaats van morgen ochtend 11 uur, ineens ruim 9 uur later vliegen en wel om half 10!!

Me vader had terug gebelt met de mededeling dat er op teletekst niks stond over een geannuleerde vlucht, maar nu blijkt dat de vliegmaatschappij het zelf heeft gedaan, waarschijnlijk overboekingen ofzo.

Wie hebben dit nog meer gehad?

Katja

Re: Vliegtijd gewijzigd ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 19:53

Dat soort dingen gebeuren wij zijn wel een twee dagen later vertrokken door overboekingen. Je hebt wel recht op een financiele vergoeding in de meeste gevallen.

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 11:33

Ik heb hetzelfde, alleen wel een ruime tijd voor dat we vertrekken.
Er werdt ons bij het boeken verteld dat we 11 uur 's ochtends zouden vertrekken en nu vertrekken we pas half 9 'savonds.
De reisorganisatie vertelde dat ze er verder niets aan kunnen doen. De vliegmaatschappij deelt dat zelf in.

Aan de ene kant missen we nu wel een avond, maar we komen gelukkig niet op het heetste moment van de dag aan.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-06 15:11

Inmıddels ıs de vertragıng van half 10 savonds opgelopen naar 12 uur snachts en kwamen we dus pas om half 8!!!! hıer aan! Daarbıj was het hotel ook ıneens ıets wat we nıet verwachten. Meer een appartement gedoe

nitouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 23:23

Dat gebeurt vaak genoeg, Zo zouden wij eerst pom 09.40 vliegen toen werd het verplaats naar 21.40 en uiteindelijk 22.40 gevlogen. helaas maar niet anders.

Miiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 00:50

ik heb ongeveer 3 uur en drie kwartier vertraging gehad op het vliegveld in amerika voor de volgende vlucht en we moesten al z'n 2 uur wachten was niet geweldig was ontzettend moe.
Kwam door het vliegtuig waarmee we hoorde te vliegen was kapot toen we eenmaal in het andere vliegtuig zaten kwam er een regenstorm zaten we nog een uur in het vliegtuig te wachten.
Ben gewoon in slaap gevallen:p

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 00:51

volgens mij heb je recht op een vergoeding, want je bent een vakatiedag kwijt...

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 21:43

Ik vraag me af hoe dat dan gaat als je een rondreis hebt geboekt in Amerika bijvoorbeeld. Als je dan een dag later vliegt dan kom je in de problemen met het hele reisschema. Zo'n stuk rijden haal je niet zomaar even in.