'zelfstandige' jongerenreis.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

'zelfstandige' jongerenreis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 17:25

Het lijkt me echt súper om volgend jaar alleen op vakantie te gaan, maar aangezien ik dan pas 16 ben, zoek ik echt iets; waar je wel begeleiding hebt; maar toch wel redelijk zelfstandig kan stappen, aan het strand liggen etc. Lachen
bijv. www.vinea.nl , wie weet of dat iets is? Lachen

stef_sweety

Re: 'zelfstandige' jongerenreis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 17:29

lijkt me ook helemaal fantastisch om zonder ouders op vakantie te gaan

Olga88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 18:06

Renesse ofzo?
Liggen zoveel jongeren en zijn gewoon bewakertjes op die camping enzo..

Kaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 16:13

Vinea is redelijk georganiseerd hoor! Je hebt activiteiten die je doet, er word gezorgd voor eten/drinken en je als je gaat stappen ga je met de hele club naar dezelfde en dezelfde tijd.

Ik weet niet wat voor een vakantie je wilt gaan doen? Als je iets met paarden wil dan zou ik kiezen voor time-out of trailfinders. Dan is alleen je eten geregeld (en eventueel paardrijden) en verder kan je zelf bepalen wat je wilt.

Wil je zonder paarden dan zou ik eerder kiezen voor gogo-tour. Ikzelf ga dit jaar met X-travel. Alleen de reis en evt ontbijt. Volgens mij zijn er ook reizen die wel al je eten verzorgen!

Ga gewoon even naar een reisbureau en vraag boekjes over jongeren reizen! Hebben ze vast wel!

iilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 17:56

Vinea is op zich best leuk Lachen Je zit best wel aan de groep vast, maar je mag ook wel zelfstandig dingentjes ondernemen. Overdag mag je best een uurtje weg als je het aan de begeleiding vraagt. Qua stappen weet ik het niet (ik ben vorig jaar naar Cambridge geweest).

nicolientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 18:35

polkapony wie ben jij? ben namelijk ook vorig jaar naar cambridge geweest met vinea!!