Gaan jullie de computer missen op vakantie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Melia

Gaan jullie de computer missen op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-06 20:40

Hebben jullie ook dat als je op vakantie gaat, eigenlijk helemaal geen zin hebt om te gaan?
Omdat je dan de computer gaat missen?
Ik heb dat wel vaak.. altijd wil ik dan graag thuisblijven, maar als we eenmaal op de bestemming zijn aangekomen dan mis ik hem totaal niet Lachen
En zodra we weer richting huis gaan dan wil ik wel weer graag een computer voor me Vork.

Wat jullie?

Daisies

Re: Gaan jullie de computer missen op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 20:41

Valt mee. ik ga af en toe op vakantie er even op. Maar niet vaak, ik ben niet verslaafd aan pc. ik doe het gewoon als ik nergens anders zin in heb Lachen

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 21:20

Als ik lang (maanden) en ver op vakantie ga is het een ideaal communicatiemiddel, maar als ik 1 of 2 weekjes weg ben zal ik hem echt niet missen.
Het is gewoon een geval van luxe, we zijn allemaal enorm lui en verslaafd geworden aan dat ding en dat is hartstikke zonde, want er is nog veel meer te doen en zien zonder pc!

joycie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 21:23

Nee. Op vakantie mis ik nooit een computer, tv ofzo. Het is gewoon anders. Je bent de hele dag buiten, je leeft in een ander ritme. 's Avonds na de afwas volleyballen en daarna nog borrelen. De dagen zijn voorbij voor je het weet.

Marrke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 09:54

Ik heb de computer nog nooit gemist als ik op vakantie was.

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 10:09

ja ik mis hem enorm haha. Sinds kort neem ik ook altijd de laptop mee in iedergeval om tussen door de foto's op te kunnen zetten. Maar ....... als er draadloos internet is dan zit ik na het eten toch echt effe op internet.. ik ben dus duidelijk verslaafd!!!!!

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 14:45

Ohhh internet cafe Haha! Haha!
Vorig jaar heel wat geld aan uit gegeven, gelukkig kostte het geen drol. Dus in Italië lekker bokken!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 15:51

Nee, ik heb de afgelopen 2 jaar dat ik in Turkije zat echt geen last gehad van het gemis van de computer. Ondanks dat 2 jaar geleden er een computer in het hotel was ben ik er 1 a 2 x op geweest om mailtjes naar huis te sturen, want ik typte het snelst, alsdus mijn pa!

Afgelopen jaar is mijn vader wel opzoek gegaan naar een computer, mede doordat we aardbevingen hadden, maar ik keek er niet naar om. Dit jaar (iig volgende week) zal ik wel regelmatig achter het internet zitten, om zo op de hoogte te blijven van het team van enkele vrienden van mij. Maar echt missen ... pfff wordt het eerste jaar dat we in de zomer gaan, dus ik weet niet. In oktober mis ik internet in ieder geval niet!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 15:57

Internet miste ik voorheen wel, maar dat wordt de laatste tijd wel minder. Voorheen kon ik geen weekend zonder bokt, tegenwoordig blijft de PC wat vaker uit in het weekend. Als bellen op vakantie wat moeilijk wordt, zoek ik wel vaker een internetcafe op, maar dat meer voor de mail, dan voor bokt.

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 15:58

Ik mis het wel!!! ( maar vooral mijn foto's, daarom neem ik mijn camera en laptop mee zodat ik ze wel erop kan zetten en bekijken en sorteren Haha! )

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 17:19

Totaal niet ik ga dat ding echt niet missen! Op mijn werk zit ik er elke dag al achter, waardoor ik thuis eigenlijk niet of nauwelijks nog de pc aanraaki en als ik op vakantie ben heb ik wel wat beters te doen dan naar een scherm te kijken Knipoog