Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ozzieozzie schreef:haha kom je ff op de koffie??
Ik woon in het zuiden van australie
maar bbbrrr ik vind het wel koud......
stippielove schreef:ik zit nou ik airli beach zuoden vandaag gaan duiken(ook gedaan in egypte al eerder dit jaar) alleen motor van boot is stuk gaan nu vrijdag en morgen zeilen op catamaranheb er echt veel zin in. we zijn ongeveer de eerste in cairns en gaan daar een week dingen doen en dan moeten we weer terug.
karin: ik vond eht vliegen nog best snel gaan. terug reis zal wel anders worden..
Goof schreef:stippielove schreef:ik zit nou ik airli beach zuoden vandaag gaan duiken(ook gedaan in egypte al eerder dit jaar) alleen motor van boot is stuk gaan nu vrijdag en morgen zeilen op catamaranheb er echt veel zin in. we zijn ongeveer de eerste in cairns en gaan daar een week dingen doen en dan moeten we weer terug.
karin: ik vond eht vliegen nog best snel gaan. terug reis zal wel anders worden..
Airlie Beach is echt prachtig. Geniet ervan zeg!!!
stippielove schreef:nou duiken was echt geweldig! haai gezien en was echt heel mooi.
zitten nou in missionbeach en rijden morgen naar cairns en in cairns hotel regelen en dan door naar port douglas om daar 2 dagen te gaan staan emt de camper.
gisteren bij nederlanders geweest die in nieuw zeeland wonen. nederlandse tv gezien wat is het daar warm zeg:P, hier ongeveer 25 graden net regende het wat maar nu schijnt de zon:D.
ozzieozzie schreef:Klinkt misschien raar maar ik ben natuurlijk erg benieuwd naar de foto's. Ik woon dan wel in australie, al meer als een jaar en heb alleen nog maar South Australia gezien.....
Tot wanneer blijf je in Australie?
ozzieozzie schreef:Klinkt misschien raar maar ik ben natuurlijk erg benieuwd naar de foto's. Ik woon dan wel in australie, al meer als een jaar en heb alleen nog maar South Australia gezien.....
Goof schreef:ozzieozzie schreef:Klinkt misschien raar maar ik ben natuurlijk erg benieuwd naar de foto's. Ik woon dan wel in australie, al meer als een jaar en heb alleen nog maar South Australia gezien.....
Nou, toch maar eens lekker rond gaan touren in je mooie landje hoor![]()
Man, wat ben ik jaloers dat jij daar woont en ik niet!!
ijslanderfan schreef:pff... dat is mijn enige droom nog. Door Australie en Nieuw zeeland trekken. Ik kan uren luisteren naar de verhalen van mijn buurvrouw die hetzelfde heeft gedaan..
Heel veel plezier en geniet ervan!