Last-minute vanaf Schiphol??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Henrike

Last-minute vanaf Schiphol??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-06 11:21

Ik ben op zoek naar informatie van mensen die wel eens last-minute vanaf Schiphol hebben gereisd.
Mijn vriend en ik willen in September op vakantie en zitten eraan te denken om dat te doen, het leek mij wel spannend om pas op het laatste moment te weten waar je heen gaat en wat dat betreft ben ik ook niet zo kieskeurig, als het er maar warm is!! Haha!
Dus als je info hierover hebt: zet dan hier je ervaring(of die van vrienden, kennisen, familie etc.) neer!!

Dank je!!

Cowgirl

Re: Last-minute vanaf Schiphol??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 15:28

Ik heb er zelf geen ervaring mee.
Tis dat ik in eens naar rankrijk ging anders was ik misschien ook wel zo op de bonnefooi naar schiphol gegaan.

Ik heb de balie's in iedergeval gezien.

Nu ben ik daar zelf wel makkelijk in hoor. Dus zou ik zeggen pak je koffer in en ga gewoon naar schiphol toe. Mocht je nou een dag moeten wachten kan je altijd een hotelletje nemen in amsterdam Haha! .

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 12:19

dat lijkt mij echt super leuk om een keer te doen, gewoon naar schiphol en dan maar zien waar je uitkomt, ik heb verder geen ervaringen maar ik zou ook zeggen: gewoon doen!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 21:05

Dat lijkt mij idd ook supergaaf. Dat je naar Schiphol gaat en tegen je famile/vrienden zegt: geen idee waar ik vanavond zit Haha!

UK_eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 22:22

Ik loop altijd langs de balie waar ze deze last-minutes hebben (Terminal 3) en ik moet altijd vlot doorlopen om niet eventjes naar de aanbiedingen van die dag te kijken hahaha Tong uitsteken Tong uitsteken

Ik zou zeker gewoon de gok wagen! Hartstikke spannend toch! Cool

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 20:28

Mijn vriendje en ik willen over 2 weken een week weg, een last minute en kijken dan wel waar het mooi weer Haha!

Linardsje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 20:17

Lijkt me ook wel wat, maar straks hebben ze niets.. ik zou gewoon een week ofzo van te voren boeken. ik heb nu ook 4 dagen van te voren nog een ticket geboekt naar Kreta. ook spannend genoeg Knipoog.