Miami

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PaardenDroom

Miami

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-06 20:31

Wij gaan deze vakantie (als er nog vluchten zijn) naar miami. We blijven daar 2 weken.
Nou ben ik pas weer begonnen met paardrijden, en kan het weer helemaal niet meer los laten ;p
Dus mijn vraag is, zijn er in miami en omstreken aderessen waar je goed kan paardrijden, als je nog niet zo gevordert bent?
Ook graag wat verslagen over jullie ervaring over paardrijden in de buurt van miami:D

Jess_Garr

Re: Miami

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 22:09

Ik ben pas geleden in Miami geweest... Maar waarom paardrijden op vakantie...? (2 weken kun je toch wel zonder lijkt mij... Bloos ) Er valt ook zeker genoeg te beleven! Maar even terug op je vraag... Ik weet niet of je er ook kunt paardrijden. Ik denk eigenlijk niet dat het in de grote stad zelf kan eerder kun je het proberen buiten al die drukte. De stad Miami is heel erg groot dus het lijkt me niet dat je er rustig kunt gaan rijden.
Wel echt heel leuk dat je naar Miami gaat Veel plezier en succes met zoeken naar een manege!

Sirkatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 12:59

hmm ik ga deze vakantie ook naar miami Bloos ben er al paar keer geweest en we hebben ook rondgereden maar nergens iets gezien om te gaan paardrijden. misschien op een strand maar dat betwijfel ik! ach 2 weekjes zonder paardrijden kan je wel aan! t'is er zo leuk, buiten dat het weer VRESELIJK is op deze moment... (www.weeronline.nl) Koe

Véél plezier !

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 11:36

Ik ben 2 jaar geleden naar miami en meerdere plaatsen in FL geweest. Vond het een geslaagd vakantie. In mijn profiel staan nog wat foto's van mijn vakantie.

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 15:26

Kijk eens op deze site: Bar-B-Ranch. Ik heb er zelf nooit gereden, maar wel bij veel soortgelijke plaatsen. De buitenrit is bijna altijd alleen stap (tenzij je alleen met je eigen groepje gaat), omdat er ook mensen meerijden die nog nooit gereden hebben. Maar het is een super manier om het landschap te verkennen. Haha!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 09:07

Ik ga volgend jaar maart naar miami, maar dat is omdat er dan een groot feest is daar.
Ik heb er nu al SUPERveel zin in..

Er moet wel iets te vinden zijn om lekker te rijden denk ik zo?