Paardrijvakantie in frankrijk *foto's*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cowgirl

Paardrijvakantie in frankrijk *foto's*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-06 16:53

Begin dit jaar kreeg ik een mail van mijn oom dat mijn neef in Frankrijk iets wilde gaan opzetten met paarden en het rijden van tochten. Of ik intresse had om te komen helpen .....en ja wie gaat daar nou NEE tegen zeggen Haha! Ik dus niet!.

Na wat over de mail heen en weer te hebben gemaild besloten een weekje langs te gaan om zo eens te praten over hoe en wat.
Dan boek je een ticket en zit je ineens op toulouse airport te wachten op je neef die je al 25! jaar niet gezien hebt Haha! Haha! .

Ik had wel eerder foto's opgestuurd van mij en mijn paard(die in mijn profiel) maar ben daar nogal incognito met mijn petje(haar was te lang dus pet).
Maar zelfs een 5 jarige blijkt gezichten te kunnen opslaan en mijn pa en ma hadden ook nog beschrijving gegeven(hoezo 'opsporing verzocht' Haha! ). Dus na 15 minuten hadden we elkaar al gevonden OK dan!

Ik heb gewoon een lekkere relaxte week gehad, beetje paarden, BBQ en niksen.
Wel hebben we nog de plannen besproken voor volgend jaar en heb ik 2,5 uur zitten zwoegen op zo'n #$%^7 frans toetsenbord om een knap bericht op bokt te krijgen Haha!

Wel voor het eerst kennisgemaakt met Parelli...en dat is best wel leuk. Weer eens wat anders dan standaart dressuur of westernrijden Slapen .
Wel de 2e dag van paard gepleurt...werd mij verzekerd dat paard wel door de beek heen zou stappen want springen deed ie nooit. Ach ja van je familie moet je het hebben.....paard zette 2 stappen en nam toen met 4 benen tegelijk die beek. Bam..daar lag ik.
Dat was dus 1-0 voor mij Bloos

Gelukkig werd gister nog even snel de gelijkmaker gemaakt......1-1 Duivel Haha!

Nou hier de foto's

Afbeelding

Afbeelding
de wei achter het huis.

Afbeelding

Plaatsje Cordes

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Er was een middel eeuws feest gaan voor 3 dagen in Cordes.

Afbeelding

Afbeelding

Neef Erwin met 1 van de paarden

Afbeelding

Opzadelen en ondertussen maken de paarden de bak van de pick-up even vrij van brood Vork

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ff pauze en poging tot foto's maken.

Afbeelding

Afbeelding

Girlgamer

Re: Paardrijvakantie in frankrijk *foto's*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 16:58

Wat gaaf zeg. Frankrijk is zo'n mooi land. Reden jullie zo, zonder bit? Dat bedoel je natuurlijk met Parelli.

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 17:23

wow het is daar wel erg mooi zeg, leuke foto's!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 21:48

Wat een mooie foto's, en wat een prachtige omgeving zeg!
Lijkt me gaaf om daar paard te rijden!