Gezocht: info over Cyprus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

This_is_me

Gezocht: info over Cyprus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-06 15:43

Mijn vriend en ik willen in oktober nog een weekje weg, nu zaten wij te denken aan Cyprus..
We zijn er zelf geen van 2 ooit geweest.

Hebben jullie misschien wat info?? Leuke hotels?? wat is er te doen ed?? Of raden jullie het land compleet af??
We zijn verder geen disco gangers, maar om de dag een excursie is wel leuk!

Dus kom maar op met jullie info. Cool

greens

Re: Gezocht: info over Cyprus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 15:15

Ik ben lang geleden met mijn ouders een in Cyprus geweest, wij zijn toen in Paphos geweest. Kan me herinneren dat het er erg gezellig was, leuke boulevard met terrasjes. We hebben daar een jeepsafari gedaan, was zeer geslaagd. De naam van het hotel waar wij zaten zou ik echt niet meer weten. Maar Cyprus was voor ons zeker wel geslaagd!

Daantje1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 15:20

Ik ben ook een aantal jaar geleden op cyprus geweest. Net als greens in Paphos. Het park waar we verbleven heette paphos gardens. Dit was een hotel met flink wat appartementen gebouwtjes eromheen. Ze hadden meerdere zwembaden en het was erg gezellig.

Paphos is erg leuk en gezellig. Veel terasjes, restaurantjes en uitgaansgelegenheden. Qua cultuur heb je ook best mooie plekjes.

Koop bijvoorbeeld bij de ANWB een boekje over Cyprus. Daar staat vaak een hoop uitgelegd.

sammiesam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 15:38

net als de mensen hier boven mij zaten wij vorig jaar ook in paphos. heel leuk dorpje, met veel leuke winkeltjes. wij zaten in een all inclusief hotel. echt super verzorgt.

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-06 16:05

Bedankt voor de reacties ivm het nieuws op de tv ed. zijn we van plan om het een jaartje op te schuiven. We hebben een vakantie naar Tunesie geboekt!!