Omdat we jullie natuurlijk een onvergetelijke week willen bezorgen hebben we nog wat vragen aan de ruiters in nederland zodat we kunnen inspringen op de wensen van de vakantie vierders.
*Omdat het in frankrijk erg heet kan worden(35 geen uitzondering) willen we rijden voor de ergste hitte.
Dit houd in vroeg opstaan! Misschien al om 6 uur zodat we om 7 uur weg kunnen.
dan komen we rond middag uur weer thuis en kun je na de lunch

Zou je dit op je vakantie willen?
*Zou je het erg vinden een kamer/caravan te delen met een vreemde.
*zou je het leuk vinden verschillende paarden te rijden of heb je liever elke dag het zelfde paard?
*Is er intresse om ook eens op een andere manier met paarden om te gaan dan we hoofdzakelijk in nederland doen? We doen hier alles op Parelli manier (erg leuk) en willen onze gasten graag kennis laten maken met deze vrije en ontspannen manier van paardrijden en omgang met de dieren.
wellicht komt er de mogenlijkheid een intensieve cursus te volgen door een erkende instructeur.
*zou je je eigen paard mee willen nemen als dat mogenlijk is, prijs blijft het zelfde .
* wat zou je zelf nog willen doen op de vakantie.....al dan niet paard gerelateerd.
De locatie ligt op 1 uur rijden vanaf Toulouse bij het plaatsje Cordes. Het is prima te bereiken met de bus,trein,vliegtuig en natuurlijk eigen vervoer.
De week zal gehouden worden van Vrijdag(aankomst) tot Vrijdag (vertrek).
En deze weken zullen waarschijnlijk vallen in het zomer/hoogseizoen 2007 in de maanden july/augustus.
We bieden 6 dagen paardrijden, ong 4 tot 5 uur per dag met een max.aantal deelnemers van 5.
De paarden heb 1x vrij en op deze dag is het mogenlijk andere activiteiten te ondernemen zoals:
mountainbikeen, kanovaren,dorpsuitje,zwemmen en relaxen op eigen terrein of misschien wil je wel een trektochtje op een ezel.
Er wordt gereden op comfortabele trekkingzadels en wellicht boomloos(barefoot)
Verder dien je over een goede conditie te beschikken en een goede beheersing van alle drie de gangen te hebben. Voor de veiligheid is een cap en het dragen van goed schoeisel(met hak...geen gympen) verplicht.
De tochten zijn niet geschikt voor beginners!
Op de vrije dag is dineren voor eigen rekening. Verder is alles volpension. Super eten want neef is chef-kok geweest.

De omgeving is werkelijk schitterend.
Veel heuvels, bossen en landweggetjes. ik kan nog geen foto's plaatsen maar zal het doen zodra ik weer thuis ben.
prijs indicatie 600 euro excl. reiskosten.
nou ik geloof dat dit het wel is. We zijn nog druk aan het plannen en bedenken dus wellicht dat er nog het een en ander verandert.
heb je vragen , intresse of andere dingen,
PB gerust.
emailen mag ook.....omdat ik al dagen ruzie heb met dit franse toetsenbord

wellicht stuur ik je mail/PB door en krijg je antwoordt van Erwin