Bulgarije, Goudkust of Zonnestrand?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Bulgarije, Goudkust of Zonnestrand?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-06 16:03

Wij willen in september twee weken weg, lekker luxe, goed weer en wegens omstandigheden niet al te ver vliegen. Nu kom ik geregeld Bulgarije tegen en dat ziet er erg goed uit. Graag hoor ik van mensen die er geweest zijn hoe het er is en welk gebied je dan het beste zit, Zonnestrand of Goudkust?

miekie

Re: Bulgarije, Goudkust of Zonnestrand?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 20:32

Ik neem aan dat je goudstrand bedoelt? Rolleyes
Wij willen ook graag naar bulgarije in september en na het lezen van een aantal reviews denk ik dat wij voor goudstrand gaan kiezen. Daar zit je wat dichter bij Varna en dat schijnt een hele interessante plaats te zijn. Je zit in goudstrand ook een stuk localer als in zonnestrand.

Ik ga dit topic ook even in de gaten houden, ben benieuwd of er al eens mensen in bulgarije op vakantie zijn geweest en wat hun ervaringen zijn.

TessaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 23:28

Ik ben ook benieuwd naar Bulgarije-ervaring.
Een huisgenoot van mij hier in Toronto komt uit Bulgarije en werd helemaal happy toen ik vertelde dat mijn vriendinnen en ik er ook over denken volgende maand naar Bulgarije te gaan. De stranden in het zuiden moeten erg mooi zijn, en de kleine plaatsjes zijn zeer de moeite waard om te bekijken vertelde hij. Nog erg authentiek.
Maar ik ben erg benieuwd naar meer ervaringen! Dus ik hoop dat er nog meer reacties komen. Lachen

LillyRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 21:06

Grappig zeg! Mijn man is anti bokt omdat ik er praktisch aan verslaafd ben.
Nu zitten we te kijken om naar Goud- of Zonnestrand te gaan, Ik type het in op google en wat komt er als eerste uit... BOKT ! Tong uitsteken Haha!

Iig, wij willen ook in sept en vragen ons af wat leuker is...

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 16:51

Deze ga ik even volgen, heb namelijk gister een topic geopend over precies hetzelfde onderwerp (alleen nog geen reacties gehad Verdrietig )

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:25

Wij zijn een aantal jaar geleden naar Bulgarije geweest, Goudstrand, stadje weet ik ff niet meer.
Het was goed betaalbaar en het hotel was prima. Het 'leven' is/was daar ook goedkoop. Voornamelijk Russen en Scandinaviers die je daar tegenkomt en erggg weinig Nederlanders toendertijd.
Het is goed bevallen! Ja
Het was er echt STIKheet en we hadden een kamer op het oosten, dus smorgens om 6 uur dreven we ons bed al uit. Airco is dus wel een aanrader!

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 15:08

Ik houd dit topic even in de gaten Ja

Mijn vriend en ik hebben net een vakantie geboekt naar Bulgarije, Zonnestrand.
Het hotel ziet er heel erg mooi uit, ik ben wel benieuwd hoe het daar zal zijn.
Kan je wel een beetje leuk uitgaan daar in Zonnestrand?

orban

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 20:35

Ik ben 3 jaar geleden naar zonnestrand geweest. We hadden een all-in genomen en verbleven in Riu Evrika. Het weer was er wel goed maar het kon er plots beginnen regenen maar na een uurtje ofzo was het dan ook weer gedaan. Toen was het er daar inderdaad goedkoop, weet niet of het nu nog zo is. Ze zijn er ook zeer kindvriendelijk.