Zeker weten naar Popeyes gaan, hele leuke kroeg.
Voor de rest natuurlijk alles aan de boulevard. Ik weet niet of je een auto hebt, maar Middelburg en Goes zijn wat stad betreft wat gezelliger. Vooral Middelburg is een hele leuke stad om te gaan winkelen.
Als je tot in de kleine uurtjes wil dansen: De hooizolder in Westkapelle, is met de bus bereikbaar vanaf Vlissingen ( en discobus terug ). Vlissingen heeft een vrij grote bioscoop ( naar Zeeuwse maatstaven ), die ligt achter de boulevard. Tegenover de bios is de Edah. Op het Bellamypark kan je ook nog wat leuke kroegjes vinden.
Kwa doedingen: het Arsenaal ( ik vind er geen reet aan, maar als onbekende is het misschien wel leuk ), de reptielenzoo op het bellamypark en met de auto bereikbaar: miniatuur walcheren in Middelburg en Neeltje Jans ( richting Burgh Haamstede over de OOsterscheldekering ).
A.s. weekend is er wedstrijd ( dressuur ) bij De Kroo, in Nw. en St. Joosland, daar is ook de grootste ruitersportzaak van Zeeland. Misschien bedenk ik nog wel wat dingen...vooral van het strand genieten is denk ik de beste optie, het wordt echt keiheet a.s. weekend.