Een tijdje terug vroeg mijn vader aan mij: ' goh, hoe zou je het vinden om voor een paar jaar in zweden te wonen?' ik dus: 'opzich wel leuk, hoezo?' toen kwam er een vaag ontlopend antwoord, en ik liet het maar links liggen... paar weken terug zei mijn vader: 'Ik heb gereageerd op een vacature bij scania zweden(werkt nou bij scania nederland

Komt er een paar dagen terug een envelop van scania zweden... dus wij allemaal: 'maak em nou open, maak em nou open!!!' maar dat bleek alleen een bevestiging te zijn dat zijn motivatie aan was gekomen.
Nou zei hij gisteren tegen mij: 'ik moet volgende maand naar zweden toe he...' dus ik zo vragen:'ben je al aangenomen dan

dat was hij nog niet, maar hij zei wel dat scania de reis en hotel niet zouden betalen als hij niet een HEEL grote kans maakte aangenomen te worden. Hij gaat dus 17 augustus naar zweden, de eerste dag om soort van ingewerkt te worden, en wat ie de dag er op gaat doen zei die een beetje vaag, maar het was iets van "dingen regelen"... maar als hij dus aangenomen word, gaan we daar al in oktober heen!!!

Het lijkt me allemaal heel tof enzo, maar ik heb hier wel vet veel(daar hecht ik extra veel waarde aan omdat ik dat een hele tijd niet heb gehad...) maar die taaaal

Maarja, na 17 augustus hoor ik dus of het allemaal doorgaat...