Ik ben er vorig jaar geweest, zaten 7 km van het centrum en bij ons was er dan ook niks te beleven buiten het hotel om, waar we ons wel vermaakt hebben met het animatie team!
dat is wel vrij ver ja 7 km ervandaan ik zat in juni 500mtr van het strand en 1.5 km van het centrum was echt ideaal lekker met het dolmusje ik ga september weer terug naar mijn vriend weet alleen nog niet welk hotel.
ik ben nog wel van plan met mijn Turkse vriend (die dus ook daar woont) naar Kusadasi te gaan! Schijnt er erg mooi te zijn, en ben tot nu toe blijven hangen in Alanya.. waar ik in oktober weer heen ga!
jah ik ben ook helemaal gek op hem en hij op mij zegttie hahaha het klikt echt super en we bellen elke dag. Dat vind ik wel vervelend dat je elkaar maar eens in de paar maanden ziet.
Heeft hij geen msn adres? Mijn vriend heeft die vorig jaar voor mij één aangemaakt! En toen kwam hij haast elke avond een uurtje op msn met webcam in een internetcafé!
jah daar is hij ook mee bezig, maar hij werkt hele dagen. dus snapt het allemaal niet erg. maar goed bellen is ook leuk zolang we elkaar maar blijven horen.
Aaaaa vreselijk een liefde op afstand. Zou er aan onderdoor gaan.. Ben zelf 2 jaar geleden daar geweest. Vond het wat minder, was niet zo veel te doen als je geen excursie geboekt had Maar dat hadden we wel dus vermaakte ons prima!