ik vroeg me af hoe het daar is, uitgaansleven, sfeer enzo, is het daar ook alleen maar feesten en beesten, versieren en versierd worden?, zoals je vaak in salou ziet, of is het daar heel anders?
mijn vriend is vandaag met zijn vrienden en 2lingbroer naar Antalya gevlogen en zal nu ongeveer landen...
Ik ben er vorig jaar met een vriendin heen geweest, op vakantie. We zijn daar toen 8 dagen geweest in het Antalya hotel . Was daarvoor nog nooit in Turkye geweest dus heb geen 'vergelijkinsmateriaal', maar ik vond het daar leuk, aardige mensen, vriendelijk personeel, niks op aan te merken!.
hoi hoi ik ben er dit jaar april geweest samen met mijn vriend het is heel anders dan salou bijvoorbeeld, je hebt wel een aantal discotheken maar dan moet je wel op de goede plek zitte, sommige dele van antalya is een beetje uitgestorven 's-avonds maar naar welk hotel ga je ?? misschien dat ik dan meer kan vertellen
Ik ben van 27 juni tot 04 juli geweest ! In het Porto Bello hotel, super leuk, vriendelijke mensen, vriendelijk personeel en het eten echt super !!! In het hotel was een disco. Heel leuk en zeker de animators Heb mij super geamuseerd met hen. Toch met 1 animator
ik ben er vorig jaar geweest. We gingen naar Kiris, maar we landde in Antalya op het vliegveld. Mooi vliegveld, maar ik zou voor vakantie niet naar de stad zelf gaan. Als ik weer naar Turkije zou gaan dan zou ik weer naar een klein stadje gaan, ik hou niet van drukte dus is een grote stad niks voor mij.