[Italië] Omgeving Lago Maggiore

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

snoeppapier

[Italië] Omgeving Lago Maggiore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-06 14:25

Deze zomer ga ik voor het eerst in Italië op vakantie, om precies te zijn naar een camping aan het Lago Maggiore. De camping heet Village Isolino, voor degenen die daar benieuwd naar zijn Clown

Ik geloof dat het meer redelijk groot is, wij zitten in ieder geval aan deze kant:
Afbeelding

Ik heb al wel een beetje rondgekeken op internet wat er zoal te doen is in de omgeving, maar ervaringen van mensen zelf zijn natuurlijk altijd leuker om te horen Ja

We zitten overigens ook niet ver van de Zwitserse grens af, en we reizen na een week in Zwitserland te hebben gezeten door, dus mochten er dingen zijn in Zwitserland die we móeten zien, laat maar horen! Lachen

Wat moeten we dus zeker gaan doen/bekijken in Italië, behalve héél veel pasta & pizza eten Vork Haha!

snoeppapier

Re: [Italië] Omgeving Lago Maggiore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-06 19:55

Helemaal niemand? Lachen

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 22:11

Uhm, volgens mij gaan wij daar ok even op bezoek Knipoog
Wij hebben een camper en trekken zo'n beejte rond.

Douni

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 08:57

Jaaa! Leuk joh! Ik heb ook in Isolino gezeten, was ontzettend leuk.
Er zijn wel veel Nederlanders, maar superomgeving en de camping is echt heel leuk!

We wilden het jaar daarna weer naar Isolino, alleen hadden we toen net een puppy gekocht.
Wij naar het reisbureau bellen of de hond meemocht en het kon, wij in de auto naar Italie, komen we aan, zeggen ze bij de receptie dat de pup wel in een tent op de camping, maar niet in een stacaravan(die wij hadden gehuurd).

We konden dus terug naar Nederland rijden... 4 uur in Italie geweest die vakantie Clown

Je gaat het daar zeker weten naar je zin hebben! Had ik in elk geval wel!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 09:00

Ow ik ben ook wel eens op die camping geweest, maar ik vond het daar niet zo heel leuk, t'e groot. Maar wij zaten ook in het naseizoen, weinig mensen (nederlanders) en er werd niets meer georganiseerd.
Omgeving daar is geweldig, maar neem wel waterschoenen mee, allemaal stenen in het meer, en een badmuts voor het zwembad!

Douni

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 09:09

Qimm schreef:
Ow ik ben ook wel eens op die camping geweest, maar ik vond het daar niet zo heel leuk, t'e groot. Maar wij zaten ook in het naseizoen, weinig mensen (nederlanders) en er werd niets meer georganiseerd.
Omgeving daar is geweldig, maar neem wel waterschoenen mee, allemaal stenen in het meer, en een badmuts voor het zwembad!

Dat is wel heel jammer, want het animatie-team doet veel leuke dingen, zoals dansles en tennis etc.
Het meer is ontzettend mooi, het beste kan je een bootje hebben, zodat je echt tussen de bergen in het meertje kan ronddobberen.

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-06 16:53

Kijk, aan dit soort tips heb ik iets Haha! Knipoog

Mijn ouders houden op zich niet zo van té massale campings, ik kijk nu dus ook even voor wat campings in de buurt. Een zwembad is geen eerste vereiste omdat we aan het meer zitten, maar als er 's avonds maar iets te doen is Ja

Zijn er bokkers aan het Lago Maggiore geweest die op een andere camping gezeten hebben?