Side, Turkije

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Samy

Side, Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-06 15:29

Wie gaan er naar Side en wanneer?? Knipoog

Of waar moet je heen gaan in Side?

fourth

Re: Side, Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 15:35

Hee daar ben ik in de meivakantie geweest. Ehhm ja, wat moet je zien..naar Turkije ga ik niet echt voor de cultuur, dus dat moet je dan aan iemand anders vragen.
Maar het is een leuk stadje, veel winkels, zoals eigenlijk in iedere Turkse toeristische stad erg vriendelijke mensen en ehh, ja, ik heb er niet zoveel over te vertellen.
Er zijn overigens wel ruïnes bij het centrum maar die vond ik niet zo indrukwekkend.

Welk hotel zit je?

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-06 15:36

Sertkaya, ja ik ga ook niet echt voor de cultuur, maar me oma gaat mee, dus ja zo af en toe moeten we wel ergens naar toe Knipoog

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 15:39

Heb daar vanuit de haven overigens een boottocht gemaakt, arhghh, niet doen.
Het was echt te saai Haha! Je zit op een volgeladen boot, je zou er op zich wel lekker kunnen zonnen. Je kan amper lopen want het ding is zo wankel door de golven dat je echt je best moet doen om je staande te houden.
Ze serveren te duur drinken en eten wat helemaal niet lekker is.
Opdringerig personeel die je dwingen om op foto's te gaan die ze vervolgens erg kneuzig en walgelijk bewerken met een programma als Photoshop oid, uitdraaien en je voor 2,50 willen aansmeren.
Je vaart en je vaart en je vaart, onderweg stop je op een of ander lelijke zandbank waar een vrouw pannekoeken zit te bakken die wel heel lekker zijn Vingers aflikken, en je sinaasappelsap kan kopen en vis kan halen, ofzo. Tweede stop, kon je wel relaxed zwemmen alleen dan moet je wel vanaf de boot duiken en dat was eng.
Derde stop weet ik niet meer.
Er schijnen weleens dolfijnen gespot te worden maar goed, eh, enig. Niet gezien ook.
Nahh, er worden wel veel boottochten aangeboden maar ik denk dat ze allemaal een beetje hetzelfde zijn...zou t echt NIET doen, heel zonde van je dag.

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 15:40

Samy schreef:
Sertkaya, ja ik ga ook niet echt voor de cultuur, maar me oma gaat mee, dus ja zo af en toe moeten we wel ergens naar toe Knipoog

Hmm ken ik niet, zat in Turquoise Knipoog

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-06 15:41

Boottoch hebben we 2 jaar geleden ook in Marmaris gedaan, drinken halen we overigs ook niet op de boot, we weten dat het duur wordt aangeboden Knipoog Maar om lekker bruin te worden 1 van de eerste dagen, is een boottoch heerlijk ...

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-06 15:42

VanillaQueen schreef:
Samy schreef:

Hmm ken ik niet, zat in Turquoise Knipoog

Turkse vrienden van mij, die in Turkije wonen, kennen het ook niet Knipoog

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 12:22

Ik ben vorig jr in Side geweest. Was wel super leuk daar, idd vriendelijke mensen enzo. Nou weet ik niet meer hoe het restaurantje heette waar wij altijd heen gingen, maar 1 van de obers daar heette Dennis, beetje krullend lang haar. Super gezellig jongen! Ik heb me echt super vermaakt daar, de zee was heeeeerlijk!

Fijne vakantie iig! Lachen

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 12:23

Oo en de ruines.. Ik vond het best mooi ofzo hoor, maar het is echt veeeeel en veeeeeeelste warm om daar lang te lopen!

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 18:39

Ik ben in Side geweest. of, er vlakbij. Heerlijk Hotel, Soms beetje opdringerige mannen. Maargoed, dat heb je overal in Turkije Lachen

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 20:03

Ik ben 2 jaar geleden ook in side geweest. Hotel Cesars. Vond het een geslaagde vakantie!

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 22:11

Side: ongeloof oudbollig en oninteressant Haha! ! Meer kan ik er niet van maken, sorry!

narila

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 22:15

Wij zijn al 2 keer in Side geweest, vonden het er erg leuk.
We hebben in hotel Can Garden gezeten, dat zijn kleine bungalows met een mooi zwembad en een strand en heel dicht bij het centrum!
Zou er zo weer heen gaan, maar onze vakantie voor dit jaar zit er al op, misschien volgend jaar weer.

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 21:12

narila schreef:
Wij zijn al 2 keer in Side geweest, vonden het er erg leuk.
We hebben in hotel Can Garden gezeten, dat zijn kleine bungalows met een mooi zwembad en een strand en heel dicht bij het centrum!
Zou er zo weer heen gaan, maar onze vakantie voor dit jaar zit er al op, misschien volgend jaar weer.

Hey daar ben ik 2 jaar geleden ook geweest en vorig jaar zat ik daar ook maar dan in een hotel ernaast.
@TS: Leuk stadje! Weet niet hoe lang je daar heengaat maar voor een weekje kan je je daar best vermaken.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-06 21:38

Channie23 schreef:

@TS: Leuk stadje! Weet niet hoe lang je daar heengaat maar voor een weekje kan je je daar best vermaken.

11 daagjes

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 21:44

Ben er afgelopen herst geweest met mams. Nou nooit meer Turkije voor mij Nagelbijten / Gniffelen
Bleeh, al die opdringerige mensen. Niks voor mij.. Hou ook eerlijk gezegt niet van die mensen.
Wij hebben toen de 2de dag Hamam gedaan in ons hotel.
haden een 5 sterrenhotel. En we zijn 1 dag met een jeep de bergen ingegaan.
Was ook leuk Ja

Maar voor mij noooooit meer

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 12:18

Ik ben net een week terug van 10 dagen Side samen met me vriend!
Was echt helemaal top! Wij zaten iets buiten Side (Hotel Linda, erg goed en leuk hotel) maar met zo'n Dolmus was je zo in het centrum van Side! Erg leuke winkeltjes en ik vond die ruines juist wel leuk en mooi om te zien!
Overdag is het inderdaad héél warm maar daarom kan je ook het beste in de avond naar de winkels toe gaan in Side.. Van 21.00 uur tot 23.00 uur hebben we daar gelopen! Was perfect.
Veel plezier! Lachen

Henrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 11:10

Ben vorig jaar ook een week in Side geweest met mijn vriend, wij vonden het er heerlijk!!
Zou zo weer gaan!!(gebeurt misschien ook nog wel Knipoog )
Restaurant tip: Daisy bar, aan het strand!! Heerlijk eten en de eigenaar en het personeel waren ook supervriendelijk!!

BlacKjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 11:18

Ik ga in september naar side! Ga voor het eerst in me hele leven vliegen.. *Slik* Maar hoor veel positieve reacties dus ben benieuwd! Knipoog