Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Marjon_ schreef:Ik weet alleen dat je bij die verschillende kraampjes die overal staan paardsafari's kan doen.
Dat wou ik eerst ook maar achteraf allemaal nare verhalen over gehoord, maar dat is alweer 3 jaar geleden..
Samy schreef:PB Nathalie eens, die woont/werkt in Marmaris
boemel schreef:Ik heb inderdaad toen in Marmaris bij een reisbureau info over paardrijden gezien.
Volgens mij lag het nog wel een eindje van Marmaris af.
Geen idee hoe de paarden zijn! Misschien is het mogelijk om eerst een bezoekje te wagen voordat je tot paardrijden overgaat.
Vorige week hebben mijn vriend en ik paard gereden in Cappadocië (ook Turkije). We zijn 's morgens eerst gaan kijken hoe de paarden erbij stonden. Ze vonden dat ook heel normaal en ook wel leuk. 's Avonds hebben we paard gereden.
Ik vond de paarden daar erg leuk. Het was een kruising tussen een turks ras en arabieren. Een aantal van de paarden hadden ze zelf in het wild gevangen. De paarden waren niet mager, het tuig was redelijk ( gaf in ieder geval geen schuurplekken ofzo).
De paarden waren ontzettend pittig. Ze hadden er echt zin in. Niet van die afgestompte dieren dus.
Verder waren ze ook netjes beslagen. Wij hebben een schitterende tocht gehad.
Charlotjuuh schreef:Toevallig zit ik op dit moment in Marmaris , Turban Palace.
Heb al dingen gezien in het stad maar niet veel , en of het te betrouwen is is een ander verhaal. (horse safari)
Veel succes verder en veel plezier , het is hier prachtig.
marjonrebel schreef:Ik heb via internet het adres Hisar Country Club, ben benieuwd of het wat is, kheb er in iedergeval leuke foto's van gezien..
Nathalie schreef:marjonrebel schreef:Ik heb via internet het adres Hisar Country Club, ben benieuwd of het wat is, kheb er in iedergeval leuke foto's van gezien..
Daar heb ik het ook over gehad. En ik zou het niet doen.Ik ga er wel eens rijden, maar kom eigenlijk met spijt terug. Elke keer denk ik weer "misschien valt het nu wel mee" maar dn is dat helaas toch niet zo.
Deze stal is leuk voor als je niet kunt rijden. Maar als je echt wil rijden, zit achter de Hisar Country Club (echt precies erachter) een vele leukere stal. Het ziet er een stuk minder chique uit, maar die mensen weten wel waar ze mee bezig zijn en hebben ook leuke paarden.
talented schreef:Ik ga ook naar Marmaris maar ben van plan om 11 dagen geen knol aan te raken!
marjonrebel schreef:t lijkt me zo leuk om een keer op de rug van het paard in een andere omgeving alles te bekijken..