landal stroombroek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

melissa7

landal stroombroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-06 09:59

ik wil daar misschien een weekje heen Haha! .
maar wie is daar eerder geweest en heeft hier misschien
foto's van? Graag jullie ervaringen met dit park.

Hilli

Re: landal stroombroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 11:20

Daar ben ik wel eens geweest, met z'n vijfjes. Voor een weekendje. Was in de winter, dus veel meer dan wat sneeuw hebben we niet gezien in de omgeving - was te koud om buiten te zijn. We zijn naar de sauna geweest en hebben een massage gehad, was erg lekker. Ook hadden we fietsen bij het arrangement genomen, dus hebben we in Doetinchem ook nog wat rondgekeken, ondanks het winterweer. De huisjes waren ruim genoeg, bedden waren goed.

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 11:57

ben er twee keer geweest met m'n ex *vroegah he...hihi*.... leuk park, leuk zwembad, leuke omgeving. foto's heb ik helaas niet voor je. Tis wel een tam park, zeker als je in het tussenseizoen gaat hebj e het zwembad ongeveer voor jezelf. huisjes zijn ruim en ik vond het er altijd erg fijn om te zijn.

Sterre_Nova

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 13:02

Ik woon er om de hoek. Heb daar mijn trouwfoto's gemaakt. Op dat park werdt trouwens Claudia Melchers door haar ontvoerders vast gehouden. Wat er precies op het park te doen is weet ik niet maar het is wel een klein park. Je kunt wel leuk winkelen in Doetinchem. En lekker eten in Zaddam,. Daar zijn een aantal restaurantjes en in Doetinchem zitten er ook erg veel. Je Kunt er ook fijn fietsen en wandelen.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 13:49

-> BI

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 16:07

Ik ben er van de winter geweest, was wel leuk: door die ontvoering stond de plattergrond van het park al in de krant Knipoog
Ik ben een dagje naar de sauna geweest, terwijl buiten sneeuw lag, echt super! Zwembad vind ik wat klein, max 1.50 diep en bomvol met kinderen, maar als je geen subtropisch zwembad verwacht is het goed te doen!
Als je trouwens daar in het restaurant gaat eten, kan ik namens de hele familie hier de tomaten-prei-cremesoep aanraden, echt te lekker Haha!

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 22:20

Dat is vlak bij ons.

Het park is niet zo groot. Wel een mooie sauna erbij. En zwemwater met strand! Verder vlakbij een manege waar je bosritten kunt maken.
De omgeving is mooi om te fietsen en je bent zo in Doetinchem. Is wel leuk voor een dagje winkelen of voor een leuk restaurant.